Inilah hasil teman suami yang entah dapet video ini dari mana. Dan dengan konyolnya ngirimin ke suami saya. 😃
Gak bisa ditampilin videonya karna tidak terdaftar di youtube. Takut kena hak cipta.
Ini hanya liriknya saja. 😊
Nyanyian dibarengi genjrengan gitar.
Jreng jreng jreng ... (suara gitar)
_Ieu biwir abi jeding. Nu jeding jiga odading.
_bulu punduk sok muriding. Pamajikan ngajak tanding._ieu irung abi bengek ditambah jeung bau kelek.
_baju oge sararoek. Ku pamajikan didengek._ieu awak abi begang. Lain ku sering begadang.
_tapi mikiran hutang. Pamajikan nginjem ka bank._setres lieur pusing mikiran nana. Nu digugu ngan saukur kahayangna.
_pamajikan hutangna di mana-mana.
_kiridit, PNM, BK, jeung kosipa._keurr keurr keurr
_ieu huntu abi punglak. Lain loba dahar seblak.
_boga pamajikan galak. Dielingan teh sok nyentak._ieu bujur abi bisul. Sanes ku seueur tawasul.
_pamajikan osok nyusul. Ari dapur acan ngebul._ieu panon abi celong. Lain pedah loba ngalong.
_lempang asa ngagorolong. Ku pamajikan di tajong._setres lieur pusing mikiran nana. Nu digugu ngan saukur kahayangna.
_pamajikan hutangna di mana-mana.
_kiridit, PNM, BK, jeung kosipa._kahayang mah anjeun teh badami hela.
_ka salaki sagala kudu bebeja._nu ujungna bawa ancur rumah tangga.
_amun kitu carana. Lewih hade jadi duda._keurrr OUP keurrr OUP keurr Oup.
______^^^______
Huaaa gak berhenti ngakak waktu denger ini. Duhh duhh karunya pisan sih akang. 😳😂😂
Btw, suara si akang ini merdu banget. Merdu dalam artian sebenarnya ya. Pantes deh jadi penyanyi.
Gimana menurut kalian?