"Başladık mı? Kayıtta mısın?"
"Evet kayıttayım salak. Başla hadi!"
"Herkese merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz! Bugün sizinle bir sosyal deney yapacağım, ve ülkemizin ne kadar güvenilir bir ülke olduğunu kanıtlamış olacağı- lan sallama şu kamerayı!"Kim Taehyung abone kazanmaya çalışıyordu ama onu umursamaz bir şekilde kamerayı sallayarak çeken Min Yoongi ona hiç yardımcı olmuyordu.
"Çemkirme bana ağzına sıçarım, benim sayemde çekiyorsun videolarını, çok istiyorsan kendin çek!"
"Ay tamam ayol bir şey demedim, buraları keserim herhalde, arkadaşlar şimdi başlıyoruz!"Min Yoongi kamerayı kapattığında Kim Taehyung eline bir baston aldıktan ve bir de gözlük taktıktan sonra, Min Yoongi kamerayı tekrar açtı ve Taehyung gülümseyerek baş parmağını kaldırdı. Onun bu salak hareketine Min Yoongi gözlerini devirdi.
Ardından ise cüzdanı cebine koyarak taklidini yapmaya başladı. Yanından birileri geçiyordu, o ise güvenilir gibi görünen yakışıklı bir çocuğu durdurdu.
"Afedersiniz, acaba paramı bozabilir misiniz?"
"Tabii, ne kadar nakidiniz var?"
"20.000 won."Çocuğun gözlerinde sinsi bir sırıtma yer edinmişti ama Taehyung bunu umursamadı.
"Bana verin, ben de şimdi cüzdanımı çıkartıyorum."
Taehyung ona inanarak parayı görmüyormuşçasına onun tersine uzattığında, para ellerinden hızlıca alındı ve karşısındaki koşmaya başladı.
"Ulan HASSİKTİR YA, KOŞ TAEHYUNG KOŞ, NE BAKIYORSUN YÜZÜME SALAK GİBİ, PARAYI ÇALDI OROSPU ÇOCUĞU!"
Taehyung bir anlık şaşkınlıktan kurtulmuş, hemen koşmaya başlamıştı ki, ayağını burktu ve yere yığıldı. Gittikçe uzaklaşan bedene doğru son kez acıyla bağırdı.
"YEMİN EDERİM BULACAĞIM SENİ, OROSPU ÇOCUĞU! ANAN AĞLAYACAK ANAN, GAVAT! ÖYLE BİR SİKECEĞİM Kİ SENİ ÜÇ GÜN OTURAMAYACAKSIN! BULACAĞIM OĞLUM SENİ, VE BENDEN KURTULUŞUN OLMAYACAK!"
&
Bu texting 2021 yılında yazılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
poor ; taekook
FanfictionSosyal deney yapan Kim Taehyung kör taklidi yaparken parasını alıp kaçan Jeon Jungkook'a mesaj atar.