Keonhee pov.
- Kisfiam elfogsz késni. Megint. - kellett fel anyám.
- Jövök már. - nyöszörgtem kényelmes ágyában amit majdnem minden reggel el kell hagynom.Lementem reggelizni aztán felmentem gyors fogat mostam, átöltöztem és elindultam a börtönbe azaz az iskolába.
Amint oda értem a teremhez észre vettem hogy mindenki az én helyemnél van.
- Ők mit csinálnak a helyemen? - kérdeztem Xiont a legjobb barátomat.
- Jött egy új osztálytársunk és a padtársad lesz. - sóhajtott.
Oda sétáltam és átvergőttem a tömegen.
- Bocsi leakrok ülni a helyemre. - mondtam. - Szia. Gondolom te leszel az új padtársam. Vagyis az első
- Igen én. - mosolygott. - Yeo Hwanwoong. Hogy érted azt hogy az első?
- Azért mert nekem még nem volt padtársam. Általánosban sem.
- Ez szomorú. Akkor gondolom barátaid sincsenek. - fogta meg a vállam amibe bele bizseregtem.
- De Xion. - mutattam Hwanwoong mellett álló fiúra. Xionra.
- Hali! - integetett röviden.Hamarosan bejött a tanár elkezdte az órát. Én próbáltam de mindig elkalandoztam. Például azon hogy miért bizseregtem bele a fiú érintésébe. Talán megtetszett nekem? Az nem lehet. Én heteró vagyok.
- Hahó. - jelent meg egy kalimpálozó kéz előttem. - Szólítottak.
- Nos tudod a megoldást? - tette a tanár mindkét kézét az asztalra.
- A megoldás 2. - mondtam.
- Helyes. Tudtam hogy nem csalódok benned. - kacsintott a tanár.
- Hogy csináltad? - suttogta Hwanwoong.
- Csak ránéztem a feladatra. - mondtam.
- Akkor tudsz nekem majd segíteni. Mert nem értem.
- Persze. - mondtam majd lezártuk a magánbeszélgetést.[•••]
- Hé! Te! Várj meg! - szólalt meg egy ismerős hang. Megfordultam és Hwanwoong volt az.
- Igen? - kérdeztem.
- A neved elárulod?
- Lee Keonhee. - mondtam.
- Különleges neved van. - mosolygott.
- Köszönöm. - mosolyogtam vissza rá.Haza mentem ahol megírtam a házimat majd megkerestem Hwanwoongot és bekövettem. Hihetetlen de vissza követett.
Hwanwoong: Szia Keonhee.
- Most mit csináljak? Vissza írjak? - mondtam.
- Fiam te kihez beszélsz? - nyitott be apa az ajtómon.
- Senkihez. - mondtam.
- Lecke kész? - kérdezte.
- Igen. Át is nézheted. - mondtam.
- Nem. Hiszek neked. - mondta. - Amúgy gyere le vacsorázni.
- Egy perc. - mondtam.Kiment és én pedig egyedül maradtam egy üzenettel.
Hwanwoong: Be állíthatok neked becenevet?
Keonhee: Szia Hwanwoong! Semmi akadálya☺️
Hwanwoong beállított neked egy becenevet: KeonLion🦁
KeonLion🦁: Nem erről volt szó. Mindegy. Megyek vacsorázni. Szia!
Hwanwoong: Rendben. Szia Keonnie!
Letettem a telómat majd lementem enni. Miután megettem felmentem fogatmostni, tusolni majd lefeküdtem aludni. Egy kicsit még beszéltem Xionnal és utána már aludtam.
Nem gondoltam volna hogy egy fiú fogja feldobni sötét napomat.
Helló!
Vagyok az első résszel. Tudom kicsit rövid. Vagyis csak remélem hogy rövid. 400 szavasra terveztem. És annyi is lett. Nem tudom hogy mikor hozom a következő részt de próbálok vele sietni.Addig is, viszontlátásra!
YOU ARE READING
Twiligth /HwanHee ff./
FanfictionIsmét egy fárasztó nap. Az új fiú nagyon helyes. Legalább ő feldobja a napjaim. Aszt hiszem hogy Yeo Hwanwoong a neve. Rá is írok gyors. 20.01.02 -