Lata, w których każdy musi po ukończeniu 16-go roku życia poddać się testom, aby dowiedzieć się jakiej rangi jest, w prawie od zawsze były trzy rangi.
Dominant -osoba,która ma władzę nad uległym/mi,w zależności,czy jest to para 1x1 Czy paczka.
Przełącznik-nie jest poddany pełnej władzy dominanta, jednakże musi miec do niego szacunek, jego prawa/zasady, nie są rygorystyczne.
Uległy- osoba poddana pełnej władzy Dominanta, zasady/ prawa są rygorystyczne,( zawsze musi mieć zgode,dominującego, czy to na wyjście z domu, czy nawet poddaniu się badaniom.)Zdarzyło się,że ulegli byli traktowani jak zwierzęta czy nawet zabawki do swoich potrzeb seksualnych, jednakże nikt nie mógł nic z tym zrobić. Osoby, które w jakikolwiek sposób, znęcały sie, były srogo karane ale nawet to nie pomagało.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Jeon Jungkook,najmłodszy członek najbardziej znanego zespołu na całym świecie, od zawsze bał się swoich 16-tych urodzin, jego strach,nie kierował się do imprezy, czy Wieku, jego obawy dotyczyły testów, obawiał się swojej rangi. Rodzina chłopca zawsze trzymała się starych obyczajów, w domu, ulegli,byli tymi, którzy sprzatali, robili obowiązki domowe. Osoba uległa była u nich postrzegana jako gorsza, ta co nie może mieć swojego zdania. Jungkook od małego był wychowywany patrząc na to jak ojciec traktował matkę, kobieta nigdy nic nie mogła, sprzątała,gotowała A potem musiała czekać na męża w łóżku,gotowa do oddania sie jego potrzebie seksualnej.Dla chłopca, był to koszmar, gdy dołączył do zespołu,niektórzy członkowie mieli już swoje rangi.
Namjoon, lider zespołu był dominującym, dla chłopca starszy chłopak był wzorem do naśladowania, drugą osobą, która miała już swoją rangę był Kim Seokjin,najstarszy członek, był on przełącznikiem, mógł żyć swoim życiem, Był osobą godną zaufania. Ostatnim z rangą był Min Yoongi, drugi najstarszy, mimo charakteru chłopak był uległym, starszy kompletnie nie zaakceptował wyniku, zawsze wpadał w kłopoty.
Po upływie czasu, reszta też poddała się testom, prawie każdy z wyników wskazał dominujący,jednakże Jimin, Najstarszy członek lini Maknae tak samo jak Jin, był Przełącznikiem. Kazdy z nich nie mógł doczekać się dnia testów młodszego,nikt nie spodziewał się,że młodszy ukryje przed światem,tak poważną wiadomość.□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□♡□□□
Mam nadzieję,że się podoba, jakby były jakieś zastrzeżenia,śmiało pisać.
Ps. Książka jest moim osobistym pomysłem, więc proszę napisać,ze nie ma tym to polega, to są moje założenia, to co mi sie podoba.
CZYTASZ
secret of submission
Teen FictionGdzie Jungkook podaje sie za dominanta, co sie stanie jeśli jego Uległość wyjdzie na jaw?