Jk:18
Taehyung: 23
-biraz yaş farkı olsun dedim ve 5 yaş yaptım.-"Ağlama artık jk hem yeni sahibini çok seveceğine eminim"
dese de ağlamamı kesmedim. Gitmek istemiyordum.
"Hayır gitmeyeceğim" deyip yerde olan her şeyi fırlattım. Yanıma gelip kollarını sıkıca belime dolayıp
"Sakin ol jk böyle yapmamalısın hm? Ben sana ne öğrettim. Sen uslu bir bebeksin ve uslu bebekler böyle yapmaz"deyip saçlarımı okşamaya başladı. Bana böyle davrandığında daha uysal oluyorum çünkü hoşuma gidiyor.
"Ama-ama gitmek istemiyorum,seni bırakmak istemiyorum hyung" dedim ve başımı omzuna koydum. Bir müddet saçlarımı okşayıp benden ayrıldı. "Şş ağlama artık. Hem ben seni ziyarete de geleceğim" dedi ve rahatlatıcı bir gülümseme sundu. "Hıh söz mü hıh" dedim ve serçe parmağımı uzattım. O da gülümseyerek uzattı "söz" dedi.
...
"Namjoon artık gitme vakti jk'yi hazırla" diyen Jin hyung bana bakıp gülümsedi ve gitti. Hyung bana dönüp "hadi seni hazırlayayım" dedi ve kucağına aldı. Bir yandan konuşuyor diğer yandan giydiriyordu. Beni hazırladıktan sonra ayağa kaldırdı ve elime oyuncağımı verip " çok tatlı oldun jk" dedi.
Dudak büzerek "söz verdin hyung" dedim. O da tam tersi 32 diş gülümseyerek "söz verdim jk geleceğim" dedi ve yanağıma sıkı bir öpücük bıraktı . Elimin tersi ile öptüğü yeri silince küçük çaplı bir kahkaha ile güldü. " ah jk " .Elimden tutarak beni aşağı kata indirdiğinde salonda Jin hyung ile konuşan bir adam vardı. Ama arkası dönük olduğu için göremiyordum.
"Biz geldik" diyen Namjoon hyung ile ikiside bize döndü. Jin hyung gülümseyerek " işte jk yeni gideceğin evin sahibi ve sana bakacak kişi" dediğinde hemen Namjoon hyung'un arkasına geçtim. Hem çok uzundu hem de korktucuydu.
"Korkma jk o iyi birisi" diyen Namjoon hyung tutan elimi bırakıp "burda bekle ben de eşyalarını getireyim.Jin sende gel ve yardım et" dedi Jin hyung'a bakıp.
"Elbette" diyen Jin hyung ve Namjoon hyung üst kata tekrar çıkıp eşyalarımı getirmeye gittiler. O sırada ben ve o adını bilmediğim adam yalnız kaldık. Korkudan ağlamamak için oyuncağımı sıkıca tutuyordum. Gülümseyerek yanıma geldi ve "anlaşılan oyuncakları seviyorsun" dedi elimdekini kastedip. Bir-iki adım gerileyip "e-evet" dedim.Ayak sesleri ile arkamı döndüğümde Namjoon hyung ve Jin hyung ellerinde eşyalar ile geri dönmüşlerdi.
"Artık hazırsın jk,gitme vakti" dedi ve bana sıkıca sarıldı Jin hyung. Bende oyuncağımı yere bırakıp sarıldım.
"Orda iyi olacaksın ve biz seni ziyarete geleceğiz. Seni seviyorum" dedi ve alnımdan öpmesiyle elimin tersi ile sildim. Silmemle Jin hyung gülüp adama doğru "öpülmeyi sevmez" dedi.
Daha sonra Namjoon hyung bana sarıldığında istemsizce ağlamaya başladım " sakın ağlama jk biz burdayız ve ben sana bir söz verdim unutma. Seni seviyorum,seni seviyoruz. İyi bir bebek ol ve söz dinle tamam mı?" Dediğinde burnumu çektim ve kafamı salladım "tamam".
Saçlarımı okşayıp "aferin" dedi.
Arkamda ki adam "her şey için teşekkürler biz artık gidelim ve istediginiz zaman gelip görebilirsiniz." Dedi.Elimden tutup dışarı çıktığımızda beni arabaya bindirip eşyaları bagaja yerleştirdiler. Son kez camdan el sallayıp gülümsedim. Araba çalıştığında gittikce gözden kayboldular ve en sonunda artık onları göremiyordum. Gidiyordum. Korkuyordum ve oyuncağıma sıkıca sarılıyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay_Taekook
Fanfiction"Benimle de oynayabilirsin jk iyi bir oyuncağımdır" dedi fısıltıların içinde. Oysa hiçbir şeyden haberi yoktu... ... Top: taehyung Bottom:jeongguk -TAMAMLANDI-