♡11

7.6K 374 59
                                    

Herkese iyi okumalar💛

Saatler nasıl geçiyor bilmiyordum ama jimin koltukta çoktan uyuya kalmıştı. Söz de benimle ilgilenecekti. Geldiğinden beri bir şeyler yiyip durdu.

Gelmeden önce karnını doyursaydı bari. Canım çok sıkılmıştı ve babacığımı özlemiştim.

Ses çıkarmadan Jimin'i salonda yalnız bırakıp babacığımın odasına girmiştim. Burası daha iyiydi. Onu hissediyordum.

Dolabından çıkardığım hırkasını giydiğimde çuval giymiştim sanki.
Kolları sarkıyordu ve diz kapaklarıma kadar geliyordu.

Hırkayı çıkarmadan babacığım yatağına yatıp pencereden odayı aydınlatan güneşe bakıyordum. Çok geçmeden batıcak yerini aya vericekti.

Göz kapaklarım istemsizce kapanıyor, kirpiklerim birbirleriyle dans ediyordu. Gözümün önüne gelen babacığım ile son kez gözlerimi kırpmış daha sonra kendimi uykunun emin kollarına bırakmıştım.

...

"Bebeğim uyan hadi" tadınık koku ile gözlerimi açtığımda baş ucumda duran babacığıma bakmıştım ve sonra yanında duran jimin'e.

"İyi misin bebeğim" yatakta doğrulmama yardım edip yanıma oturmuştu. Jimin de koltuğa.

"İyiyim sadece sıkılmıştım ve uykuya dalmışım" dediğimde babacığım sert bakışlarını jimin'e yönelttiğinde jimin çaresiz bakışlarıyla bana bakıyordu.

"Jimin ile çok iyi vakit geçirdim babacığım" demiş babacığımın bana bakmasını sağlamıştım.
Babacığım gülümseyerek saçlarımı okşayıp "peki bebeğim" demişti.

Bir süre sonra odadan çıkan jimin ile daha sonra bizde çıktık.

Salona geçtiğimiz de jimin kendini tekrar koltuğa atıp telefonunu eline almış kendi başına takılıyordu.
Ben ve babacığım ise yapboz oynuyorduk.

"İşte son parça" deyip son parçayıda yerine koymuş yapbozu tamamlamıştık.
"Bitti" dediğimde birbirimize bakıp içtenlikle gülümsedik.

"Zaman epey bir geç olmuş" dediğinde oturduğu yerden kalkmıştı. "Ben duş alacağım" demişti bana bakarak.
Daha sonra salonda ben ve jimini yalnız bırakıp odaya odasına gitti.

Yaptığımız yapboza bakıp gülümsedim. Zaman babacığım ile beraber çok hızlı geçiyordu.

Jimin beni takmıyordu bile. Bende kalkıp babacığımın odasına gittim.
Hâlâ duştaydı ben de yatağa oturup çıkmasını bekledim.

Banyodan gelen sesle hemen yatağın arkasına girdim. Onu korkutacaktım.
Bir anda çıkıp "bö" diyecektim.

Bir süre  öylece yerimde durmuştum ama hâlâ çıkmamıştı. Sıkılmaya başlamıştım.

"Burda ne yapıyorsun" gelen sesle ufak çaplı çığlık atmıştım. Sarı kafa.
"Hey ne bağırıyorsun" dediğinde parmağımı dudağımın üzerine götürüp sessiz olmasını istemiştim.
Kafasını sallayıp susmuştu.

Duyduğum ses ile jiminle birbirimize bakıştık. "Boxerı nereye koydum ben" diyen babacığım ile dudaklarımı birbirine bastırdım. Kafamı hafifce yukarı kaldırdığımda jimin de benimle beraber kaldırmıştı.

Gördüğümüz şey ile hemen kafamızı eğdik. Jimin gözleri açılmış gülmemek için zor duruyordu. "Biz bir şey görmedik tamam mı" fısıltılar içinde söylediğinde kafamı saklamakla yetindim.

Babacığım giyindikten sonra masadan telefonunu eline alıp odadan çıktı.
Biraz bekleyip arkasından hemen biz çıkıp salona geçtiģimizde öylece ayakta duyuyordu.

"Nerdeydiniz" diye soran babacığıma jimin cevap vermişti. "Jeongguk'un odasındaydık" demişti.

Kafamı sallayıp jimini onayladım.
"Peki neden" dediğinde "yeni bir yapboz baktık" diye ani cevap vermiş ikisinde şaşırtmıştım.

Kafasını sallayıp koltuğa oturduğunda derin bir nefes çekip bende oturmuştum.

" neydi be o" sessizliği bozan jimin ile kaşlarımı çatmıştım. "Ne neydi" diye soran babacığım ile korkmuştum. Bu sarı kafa ne yapıyordu. "Yemek , yemeğe diyorum. Çok yedim de" dedikten sonra kıkırdamış bana bakmıştı.

Böyle bir şey olacağını bilmiyordum. Görmemem gereken bir şeydi. Kendimden utanıyordum ama jimin gülmeye devam ediyordu.

Kolunun altında ki yastığı jiminin kafasına fırlattım. İkiside şaşkın bir şekilde bana bakıp jimin "ne oldu be" diye çemkirip kafasını tuttu.

Babacığım bana dönüp "jeongguk" demişti. "Şey sinek vardı o yüzden attım yastığı fırlattım" dediğimde gülmüştü.

Bu sarı kafa böyle yapmaya devam ederse babacığım kesin anlayacak.
Yan yan bakıp gülme artık.




































Annecikten selamlar
Nasılsınız?
Bölümün sonlarına doğru yazarken çok güldüm.
Ehehe jimin az değilsin he
Oy ve yorum atmayı unutmayın
Sizi seviyorum💜💜💜
Kendinize dikkat etmeyi unutmayın🐰

Ageplay_TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin