#2

15 1 0
                                    

Time skip
Den party
Stálá jsem asi hodí u zrcadla a přemýšlela co si vzít na sebe. Jsem to ale strašně nerozhodný člověk pomylslela jsem si. Bohužel už mi asi zbývá jen půl hodiny. Tak jsem si na sebe vzala světle modré potrhané džíny a bílou halenku končící pod ramenami, ještě mobil trochu se nalíčit a vlasy jsem nechala vlát volně na ramenou.

Ahoj mami tak já teda jdu!!

Mamka: Užij si to miláčku, nechceš nějaké peníze ??

Ne děkuji a zatím.

Mamka: nezapomeň žádné nechuťárny a alkohol!!

Neboj mami už nejsem mala.
Tak čau.

Na cestě
Jdu si tak pomalu cestou se sluchátky v uši když v tom uslyším nějaký dost podivný zvuk z uličky. Můj mozek mi říkal jsi se tam podívat co když je to někoho koho znáš, ale mé tělo se silně vzpíralo. Samozřejmě musela vyhrát moje tvrdohlavost a já tam vešla. A co jsem neviděla.
Byla tam jedna holčina, byla totálně domlacena a připadalo mi jaký by ani nevnimala. Rychle jsem zavolala sanitku. A šla k ní. Musím říct že ten pohled byl strašný a chtělo se mi brečet. Naneštěstí tu za chvíli byla záchranka a já mohla pokračovat bohužel s totálně zničenou náladou. Chvilkami jsem přemýšlela jestli tam vůbec chodit ale nohy už mě zavedli na to osudné místo. Stál tam on.
Pomalu jsem k němu přišla a pozdravila.

Ehhhmm ahoj...

M.O: už jsem si myslel že nepřijdeš. Jak se dneska máš ??

Špatně.... Jelikož no potkala jsem .. no prostě se mi stala nehoda.

M.O: aha tam doufám že ti zlepšim náladu ..

A proč si mě vůbec pozval zrovna ty takový play boy můžeš mít jakoukoliv holku na škole a vybral sis zrovna mě...

M.O: možná ti to jednou vysvětlím, ale teď ne. Musíme se dostat na tu party.

Dobře...

Poté jsme šli celou cestu absolutně v tichosti, až se mi z toho dělalo špatně. Neustále mi ale vrtalo hlavou proč si vybral zrovna mě. Po chvíli ale přerušilo ticho hlasitá hudba a vůně alkoholu a myslím že ne jen toho.
Vešli jsme dovnitř a hned si mě přisunul blíže k sobě a do ucha mi pošeptal:
,,Radši se drž dál od alkoholu, ale kdybys náhodou chtěla zkusit tak
tě hlídám neboj,,

Absolutně jsem nechápala o co tu jde tak jsem na něho zírala a otevřenou pusou a čekalo co bude dál. Bohužel jsem si neuvědomila, že už jsem trochu déle mimo a on mezi tím někam zmizel. Tak jsem si šla sednout k nejbližšímu stolu. Tohle jsem ale dělat neměla. Byli tam drogy a kluci co si chtěli hrát. Jakmile si mě všimli začali si něco šuškat. Připadalo mi že si vybírají kdo si mě vezme, až se zvedl jeden z nich.

Lucas: Ahoj já jsem Lucas a ty ještě jsem tě tu nikdy nepotkal..

A.h..oj jsem M..ia

Lucas: Hele pojď raději od nich pryč, jak vidím tak se na tebe všichni dívají jako na oběť.

Aha ok

Lucas Pov
Chudák holka ani neví co na ní chystám a ten její zmateny výraz mmm co více si přát.

Hele nechceš něco k pití ??

Mia: klidně

A jejda kočička udělala chybu toho bude litovat jestli zde nemá žádného psíka hlídače.

Mia: Jedno víno prosím

Paní je gurmán.... Jeden rum s kolou prosím.

Teď jen dodělat muj plat kamarád mi dal takové zázračné kapky, ty by ji snad měli dodat odvahu. Teď musím jen odvet pozornost. Ale jak vidim tak nemusím, už ji zaujal její mobil.

Mia Pov
Kde je.. já se toho typka bojím. M.O kde jsi... No nic vzala jsem si sklenici s vínem a napila se..... A od té doby si nic nepamatuji ..

Lucas Pov
,,Mio jsi v poho"
Musel jsem předstírat zájem....

Mia: Jo... Škyt....n..a.pr..osto co...škyt ...by...se...mnou mě..lo ...b..yt

Povedlo jen jsem se ďábelský usmál a už jsem ji chtěl tahat do pokoje, ale zastavil mě náš školní play boy a vzal mi ji.

M.O Pov
Na chvíli ji nechám o samotě a dopadne to takto já vůl. Sebral jsem ji Lucasovi a vzal ji k sobě domů..
Poté jsem ji odnesl do mé postele a chvíli ji sledoval. Je taaak roztomilá když spí. Škoda že asi nic neciti jak jak, ale já ji nějak pomůžu a když ne tak ji budu hlídat, když se mi to dneska nepovedlo.

Doufám že se vám nová kapitola líbila je to na mě trochu něco jiného.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 05, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat