Já a moje parta jsme měli domluvené, že dneska budeme spát u Nely na baráku.
Nela totiž bydlí v paneláku s rodiči a její bratr Adam, bydlí sám v rodinném domě. A tam jsme měli dneska večer spát. Sice tam měl být ten její brácha, ale ve vrchním patře takže nám nevadil. Protože my jsme mohli mít celé spodní patro pro sebe. Měli jsme domluvené, že celý večer strávíme u filmů.
Nela nám psala, že bere i víno. A tak jsme se těšili na pohodový večer.Vlastně jsem se ještě ani nepředstavila. Jmenuji se Aneta a je mi 16 let. S touhle mojí partou jsme se seznámili na základce tak, že, bylo vánoční bruslení a já, Karolína a Radek jsme nejeli a tak jsme zůstali společně ve třídě. Později jsme se začali bavit i s Nelou a Vaness.
Teď už ale zpátky.Karolína, Nela a Vaness už byli na baráku. Když jsem později přišla já a Radek, ony už koukali na nějaká videa na YouTube. Sedli jsme si k nim na gauč, a začali si povídat.
Potom nás napadlo, že bychom se mohli jít projít. Nela říkala že zná místo kde jde krásně vidět na město. A že až přijdeme tak si dáme to víno, jídlo a filmy.
Všichni jsme souhlasili. Oblékli jsme se jelikož už byl konec října a venku nebylo nějaké teplo.
Vyšli jsme ze dveří a uviděli jsme Adama jak kouří společně s nějakým jeho kamarádem. Volali na Nelu a tak za nima šla. A my na ní čekali.
Když už od nich odešla. Mohli jsme konečně vyrazit.
,,co ti chtěli? " vyptávala se zvědavě Kája. ,,říkali že, až se vrátíme že, za náma přijdou a dají nám nějaký chalst". Odpověděla Nela.
Byla jsem celkem překvapená protože, Nela se svým bráchou nevychází moc dobře, ale nestěžovala jsem si.
Byli jsme v polovině cesty a v tom zničeho nic nám Radek sdělil že půjde domů, protože zapoměl udělat dort. Bylo nám to divný, ale nechaly jsme ho jít.
Šli jsme neosvetlenou cestou alejí mezi stromy. Každý stín nám připadal jako to nejstrašidelější monstrum. Chytily jsme se všechny za ruce. A za chvíli jsme byli konečně na místě. Sedli jsme si na lavičku a kochaly se nádherným výhledem.
Asi po 15 minutách nám začala být zima a tak jsme se rozhodli už vrátit. Já už jsem se těšila na filmy, jídlo a chlast.
Došli jsme celí promrzlí, sundali jsme si bundy. A sedli jsme si zpátky na gauč a povídali si.
ČTEŠ
Krásné Lži
RomanceAneta, obyčejná dívka, která si chtěla užít poklidný večer se svými kamarády, ale přišel on, a všechno se najednou zvrhlo.