Seděli jsme na gauči, povídaly si o škole, vzpomínaly na staré časy na základce, když najednou uslyšíme Adama, jak zase volá na Nelu. Nela se zvedla a šla na schodiště za ním. Já jsem šla pro pizzu do ledničky a dala jí péct do trouby. Potom jsme všechny najednou ztihchly. Snažili jsme se odposlouchávat. Stejně byli moc daleko, takže jsme nic neslyšely.
Po chvíli přišla Nela zpět a za ní Adam a ten jeho kamarád. Měl v ruce flašku Jegra. Sedli si s ní ke stolu.
,, Nelo, dones panáky". pobídl jí Adam. Nela zašla do vytríny a vzala je. Já jsem si mezitím ty dva prohlížela. Nela přišla s panáky v ruce, a posadila se k nim ke stolu.
Já, Vaness a Kája jsme pořád seděli na gauči. Adam začal nalévat, a Nela nám podávala panáky. Moc se mi do toho nechtělo, nikdy jsem neměla víc jak dvě skleničky vína.
Nela, Adam a ten druhý kluk už měly svoje panáky vypité. Já jsem ho teda taky do sebe kopla. Cítěla jsem pálení v hrdle jak to bylo hnusný.
Vanessa a Kája taky už ty své vypili.
Adam naléval další rundu.
,,Já jsem se nikdy neožrala" řekla Nela. ,,No, já taky ne". Řekla jsem a nenápadně pozorovala reakce kluků. Nijak se netvářili, a nic neříkali.
Nela mi podala panáka. Chtěla jsem ho mít rychle z krku, tak jsem ho hned vypila. Vaness už nechtěla a tak ho nechala stát na stole. ,,Vanesso, dělej čekáme na tebe " řekla jsem nepříjemným hlasem. Ona se na mě jen koukla a řekla ,,já už nechci" nechali jsme ji být a ještě tak 3x jsme dostali pnáky. Potom s pitím skončila i Karolína.
,, Tebe od někud znám". Z ničeho nic někdo řekl. Po chvíli mi došlo že to byl ten neznámý kluk. Díval se přitom na Káju. Kája jen pokrčila rameny a dodala že je to možné. Pak se jeho pohled obrátil na mě. ,,A tebe jsem už asi taky někde viděl". Zamyslela jsem se a řekla. ,,neznáš náhodou Terku Novotnou? ". Viděla jsem jak přemýšlí nad odpovědí nakonec z něj vypadlo: ,,něco mi to říká ale spíš ne". ,,Aha no.. Taky mám totiž pocit že, jsem tě někde už viděla. " řekla jsem a přitom jsem si ho stále prohlížela.
Kluci nám nalívali dál a dál. Pak jsem si vzpomněla na pizzu v troubě. Byla už pripálená. Vytáhla jsem jí a nikdo kromě mě jí nechtěl a tak jsem si ji mohla sníst sama.
Kluci nám opět nalili a my to vypily.
Nela se zvedla, protože potřebovala na záchod viděla jsem jak se jí pletou nohy.
Já jsem ještě měla na něco chuť, zvedla jsem se z gauče a taky cítila že ztrácím rovnováhu.
Vzala jsem si čínskou polívku a chtěla jsem si jí dát hezky do misky, když v tom zase na mě promluvil ten kluk. ,,dej si to přímo do té konvice ne? Budeš to mít rychleji. " Nějak jsem nad tím neuvažovala a udělala to.
,, Dej si tam rovnou i čaj ne?" opět se ozval ten kluk. A já jsem to bez přemýšlení udělala.
Když to uviděl Adam, vzal konvici a vylil mi tu polívku i s čajem do dřezu.
Šla jsem si zpátky sednout. Kluci nám nalili další. A flaška byla prázdná.
Řekli nám ať chvíli počkáme, že zajdou pro další.
Do deseti minut byli zpět. Donesli nějakou domácí pálenku a zbytek whisky.
Nalili nám teda tu whisky a to se k nám připojila i Kája. Whisky za chvíli byla prázdná a tak nálévali tu pálenku.
Nele se udělalo špatně a utíkala zvracet na záchod jenže se netrefila. Adam to tam uklidil a dal jí kybel a rohlík. Chvíli tam s námi ještě seděla. Ale bylo jí vážně zle a tak ji Adam šel uložit do manželské postele.
Já jsem párkrát vylila vodu na Káju a šla jsem pro štětku na záchod. Vzala jsem ji a vyrazila do do obýváku. Na chodbě mě chytil ten kluk za zápěstí.
,, Ty taky půjdeš spát k Nele".
,,Ne, nepůjdu, pusť mě už". Odporovala jsem mu. Vzal štětku a vrátil jí zpátky na záchod. Já jsem mezitím došla do obýváku a viděla jak Kája sedí u stolu, a Vaness leží v křesle. Sedla jsem si teda ke Karolíně.
ČTEŠ
Krásné Lži
RomanceAneta, obyčejná dívka, která si chtěla užít poklidný večer se svými kamarády, ale přišel on, a všechno se najednou zvrhlo.