TEHTİD

19 2 0
                                    

Çok qüzel bir tatil qününe uyanma hayaliyle uyuyan genç kızımız sabahki yaşayacağı sürprizleri bilmemektedir .
-uyur.
-Sabah olur we uyanır qözleri kısık sabahın belli belirsizliği sokaktan içeri sızan sokak lambası eşliğinde qözlerini owalar bizim EYLÜL . Bir an telefonun çaldığını duyar.
Açıp açmamakta kararsızdır. Weee
-Açar! Arayan eski sewqili (daha doğrusu belalısı) Turguttur.

KONUŞMA...

E- Efendim
T- ne yapıyorsun nasılsın güzellik
E-neden aradın beni senin sewgilin war we ben seni sewmiyorum dediğim halde ne yüzle arıyorsun beni?
T-Aşkım sen ne saçmalıyorsun
E-ne aşkımı ya Turgut delirdin mi
T- Eylül bilyorum sende beni hala sewiyorsun sewmesen açmazdın. Hemn ben Sewgiden ayrıldım.
E-yalan söyleme kız daha dün barıştık biz dedi sewgilini tanımasam inanacağım. Öyleyse bile ben seni sewmiyorum istemiyorum.
T- benim sewgim ikimize de yeter aşkım
E- Turgut defol askerdesin psikolojin bozuk die dostanı bir yardım ettim die seni sewdiğim anlamına gelmez .
T-olsun Eylül sen wijdanlı kızsın sewersin
(Eylülün panik atağı we başlangıcı olan bir astımı wardır)
E-Turgut bunun wijdanla alakası yok sewmiyorum istemiyorum
Öptürmedim die terk ettiğin aldattığın qünleri de unutmuş deilim.
Ya sen nasıl bir insansın hem daha iki hafta önce ilk sewgilin Fatmanın senden hamile olabileceğini söyledin sonra benim okulumdan we benden 2 sınıf büyük olan 12 lerden Sewgiyle çıkman. Nasıl bir pislikliktir bu iğreniyorum senden🤨😠.
T- tamam lan uzatma. Ben saten senle oynadım kızım
(Eli ayağı titremekte we yataktan kalkamamaktadır bu durum karşısında)
E- çok adisin birdaha beni arama pislik
T-Tamam aşkım.
E-lan ne aşkımı mal kapat şu telefonu
(Turgutun yüzüne kapar telefonu)
Eylül korkuyla ewin içimde gezmeye başlar annesinin telefonu çalar arayan babası Mustafa beydir . Annesi Nergiz hanım açar

KONUŞMA
N-efendim Mustafa bey
M-ne yapıyorsun nasılsın Nergiz hanım?
N-iyiyim çok şükür kahwaltı hazırlıyorum sen ne yapıyorsun ?
M-iyiyim çok şükür ama hastanede yatan teyzemin kızı wefat etmiş gedemene gideceğiz öğlen 1 gibi senide alırım ewden onu haber werecektim.
N-başın sağolsun . Peki hazırlanırım.
Anne ne olmuş babanın teyzesinin kızı wefat etmiş gedemene gideceğiz
(Eylül we Turgut akrabadır aynı köyden komşu yani Eylüllün babasının kuzenlerini we kuzen çocuklarını tanımaktadır . Buda Eylül için tehlike arz etmektedir.)
Eylül biraz olsun rahatlamıştır. Annesi gil gittiğinde rahatsız olmadan korkusunu yaşayabilecekti.
*(ama durumlar beklediginden daha farklı olacaktı)*
Saat bir olmuştu ögle wakti annesi hazırdı we babasını bekliyordu annesi .
Babası geldi annesi ile birlikte gitti. Eylül rahatlamıştı derdini analatabileceği askerde olan hem abisi hem kendine bu durumu itiraf edemesede sewdiği hoşlandığı İlker ile konuşacaktı❤😊

BEKLENENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin