közös nap

2.5K 43 8
                                    

18+OS RÉSZ VAN BENNE HA NEM BIROD AZ ILYEN RÉSZEKET AKKOR GÖRGESD TOVÁBB. JELÖLVE LESZ!
                                   Q
JUNGKOOK POV:

Elmentem a meg adott címre amit a titokzatos idegen írt le nem sokkal miután ott hagytam eunt. Reménykedve vártam hogy nem ejtett át vagy épp nem fog elrabolni. Kb 10 perce ülhettem ott és kezdtem fel adni de meg láttam őt ahogy felém közeledik. Helyesebb volt mint a képeken. A hajszíne megváltozott. Most fekete volt és ez a hajszín büntetendő volt annyira jól állt neki. Ahogy elém ért lefagyva végig mértem. Alacsonyabb volt mint én de talán nem is az a domináns fajta.
-szia-vigyorgva néztem. Olyan idiótán nézhetek ki most.
-szia-elég félénken köszönt.
-van ötleted hogy hiva menyjünk?-mosolyogva megfogtam a derekát.
-umm..van-egy széles mosoly kuszott az ajkaira
-na és hova?-mosolyogva az egyik irányba kezdett "húzni".
-egy jó kis étterembe-mosolyogva memtem utána és össze kulcsoltam az ujjainkat.

Pár órával később:

Mosolyogva álltunk a házam előtt és a kulcsokkl babráltam mivel miután eltöltöttúnk közösen egy egy csodálatos naput utánna megbeszéltük hogy nállam alszik. Miután kinyitottam az ajtót betesékeltem a házba és segítettem le venni róla a kardigánját. Miután mindketten levettük a cipőnket a napali fele vettük az irányt. Leültem a kanapéra őt pedig magammal szembe az ölembe húztam.
-kérsz valamit inni?-mosolyogva néztem rá.
-nem köszönöm- a derekára vezettem a kezem
-na és mit csináljunk?-a polója allá vándorolt az egyik kezem.
-háááát...amit szeretnél-beharapott szájjal nézett rám.
                  
+18 én szóltam
                    

Nem kellett több eldöntöttem az ágyon és a lába közé férkőzve a nyakát kezdtem el puszilgatni. És néhol megszívtam így "megjelölve" őt. Lassan le vettem róla a pólóját és a mellkasát kezdtem el ellepni nyálas kis puszikkal. Elvigyorodtam mikor meghallotam a kis morgásokat és néha nyögéseket ki jönni a száján.
-ahh..többször akarom ezt hallani- vigyorogva megszívtam a kulcscsontján egy érzekenyebb pontot mire egyből egy erőteljesebb sóhaj volt a válasza.
-hah fogod is-miután ki mondta lehunyta a szemeit. Kihasználtam az alkalmat így egyből az ajkaira tapadtam. Először egy kicsit meglepődött de viszonozta. A kezemet az oldalán le vezettem a nadrágjához és kicsatoltam az övét és lehúztam róla a nadrágját. Alsón keresztül kezdtem el izgatni. Így sok kisebb nyögés hagyta el a száját. Sok kis puszival el váltam tőle és lejebb kúszva az alhasát kezdtem el nyálas puszikkal ellepni. Az alsójához nyúlva rá néztem.
-szabad?- két ujjam az alsójába akasztva néztem rá. Heves bólogatásba kezdett egy kis pirrel az arcán így le vettem róla az alsót. Beharaptam a szám és a kezem a tagjára téve lassan mozgatni kezdtem. Egy kis ideig csináltam még közben egyre több és hamgosabb sóhaj hagyta el a száját. Ahogy abba hagytam egy elégedetlen morgás hagyta el a száját.
-nyugi babyboy- kuncogva végig nyaltam nemeségén. Utánna lassan elmerítettem a száj üregembe és lassan mozgatni kezdtem a fejét. Pár perc elteltével nem tetszett neki ez a lassú tempó így hangos nyögés közepette a hajamba markolva írányítani kezdte a tempó és még több nyögés és még hangosabbak hagyták el a száját. Amint fel vettem azt a tempót amit ő szeretett volna elengedte a hajam és hagyta hogy magamtól mozogjak. Egyszer  mélytorkoztam le ami belőle egy hangos nyögést csalt ki. Egyre többször engedtem a torkomra az egész hossszát így nem kellett sok a háta ívbe feszült és a számba élvezett. Kézségesen le nyeltem és fel kuszva hozzá bújtam.
            
18+ vége     

Mosolyogva magamra húztam és a hajá kezdtem el cirógatni.
-ez nagyon jó volt- szólalt meg miután rendezte a légzését.
-tényleg?- kuncogva nyomtam egy apró puszit a szájára
-uhum- bologatva viszonozta a puszimat.
-Zavarna ha raknék ki egy képet csak hogy tudják hogy az enyém vagy?-mosolyogva kéreztem rá.
-nyugodtan rakhatsz ki meg se kellett volna kérdezned- édes kuncogott. Mosolyogva elővettem a telom és csináltam egy pár képet. De előtte feladtam rá egy nadrágot és egy pólót.

 De előtte feladtam rá egy nadrágot és egy pólót

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


@Bunny
Végre az enyém 💕💕

Liked by:jiminshi,jhorse,suga(r)daddy,babygirl and other 7000..

@jiminshi:szeretlek💕
                @bunny: én is szeretlek❤

@jhorse: sokáiiig!🌷💕💕💕
          @jiminshi: köszönjük

@namjoonoppa: ahh meg ne bánts mert kiheréllek jeon!🤣🙄
                   @bunny: nem fogom nyugii

@pinkprinces:egy büszke anyukának érzem magam😔💕

And other 6500..

EUN POV:

Mosolyogva én is posztoltam egy képet.

Mosolyogva én is posztoltam egy képet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


@babygirl
Bubby 💕

Liked by:bunny,suga(r)daddy,jiminshi and other 8000

@suga(r)daddy:meg kéne ismerkednünk 😏🖤
                 @babygirl: lehet 🙄💕

@bunny: áruld el hol vetted a fürdő bombád🤤💕
          @babygirl: majd ha meséltél elmondom 😙

And other 2000..

Hey meghoztam az újrészt ha valaki várta volna....Elég sok ideje nem írtam de ma rá vettem magam hogy folytatom. Mostmár megpróbálok naponta vagy legalább két naponta írni💕 NINCS ÁTOLVASVA!

Apucira várva (suga ff.)Where stories live. Discover now