Kapitola 4

188 10 0
                                    

"Co proč?" vydal jsem že sebe bezmyšlenkovitě. "Teda máš pravdu jo jdeme"

Po cestě zpátky bylo ticho. Bylo to divné to já měl ublížit jemu ne on mě. "Tomlinsone" kurva proč jsem mu řekl tak hnusně "No" zeptal se a šel na něm vidět údiv. "Ehm nevím jak začít víš já nechci aby jsi si od toho něco sliboval já.." skočil mi do řeči. "To se vážně nemusíš bát" řekl to tak přesvědčeně. To jako proč. Ať mi vůbec nezkouší říkat že se mu to nelíbilo protože moc dobře vím že líbilo. Tohle mi nemůže dělat. Jak on ke mně tak já k němu. "Vím že jsem ti to měl říct asi dřív ale já nejsem na vztahy. Baví mě šukání ale nic za tím nehledej prosím. Vím že asi začneš hystercit stává se mi to často takže jsem na to nějak připravený ale prosím mysli trochu na svou hrdost." tohle říkám vždycky byl to už takový můj naučný monolog. Ale cože on usklibl?" Harolde" stačilo mě jen tak nazvat v jeho podání a ja byl připravenej na další kolo musel si to všimnou už před tím co to se mnou dělá zmetek. "Harolde sice nevím proč si myslíš že by mě tvé jednání mělo nějak zasáhnout ale děkuji ti za tvou starost. Ani já neměl v úmyslu s tím pokračovat a proto jsem tě nenechal mě políbit." cože on to nechtěl dal. Já se tady peru se svýma pocitama a on to měl jasný celou dobu? " Já tě nechtěl políbit " vyprskl jsem na něj." A co jsi teda chtěl? Zkontrolovat jestli dycham? "zasmál se. Louisi tohle není vtipny." Tomlinsone moc si fandiš v posteli jsem měl daleko lepší než jsi ty a tebe mi bylo jen líto." koukl se mi upřeně do očí a tím mě umlčel. Do jeho oči bych se mohl dívat pořád." Nemá proč a jestli ti jde jen o sex proč ti mě bylo líto" řekl tak jakoby si myslel že vyhrál. " Bylo mi tě líto právě kvůli sexu. Bylo vtipne tě pozorovat jak se snažíš a přitom si úplný poleno. Nechtěl jsem v tobě zanechat nějaký blok když jsem věděl že se na tebe vyseru nechtěl jsem aby jsi si to spojoval s tím že jsi byl fakt špatnej." křičel jsem na něj. Bože v životě jsem nikdy tak nelhal sex s ním byl úžasný nikdy jsem lepší neměl ale on si dovoloval moc pak by ještě někde vyprávěl že jsem ho chtěl políbit. To by mi tak scházelo. Koukl jsem se na něj nevypadal vůbec ublizene ani naštvaně nevypadal nijak jakoby ho moje slova vůbec nezajímala. "Harry je mi líto za tebe že jsi si to se mnou neužil. Přiznávám že já s tebou ano ale na mých pocitech to nic nemění. Jsi pro mě cizí." ta slova mě tak zabolela u srdce ale proč přesne tohle jsem měl chtít proč mi to tak vadí najednou jsem si všiml že jsme u našich baráku. Naposledy se na mě podíval pousmál se tím svým šibalským úsměvem a řekl" jo a Harolde" ten zmetek jsem si jistý že ví co timhle se mnou dělá. "No" řekl jsem už trochu víc nahlas jelikož byl na cestě ke svým dveřím a já k baráku. "Nevvypadal jsi ze by se ti to nelíbilo." mrkl na mě o otočil se. Dostal mě. Sice jsem byl první z nás kdo koho poslal do prdele on byl jedinej kterej to myslel vážně.

Louis
Zaběhl jsem do svého pokoje. Už jsem to nedokázal udržet. Rozbrečel jsem se jako nějaká malá holka. Nevěřil jsem mu ani slovo o tom že se mu to nelíbilo. Harry na smůlu v tom že má až moc výraznou řeč těla. Vždycky když je nadřízený naběhne mu na krku nepřehlédnutelná žila. A jakmile udělám něco co se mu jen trochu líbí jejl tělo pokryje husina. Ale nejvíc mluví pohled. Ten umí prozradit i to co si nejvíc přejeme utajit. A právě proto jsem nechápal proč na mě b tak zlý. To já mám důvod tohle dělat já mám holku a to já jsem hetero. Ach bože ne po tomhle zážitků už nemůžu tvrdit že jsem hetero. Už před Eleanor jsem měl pár kluků ale to bylo opravdu jen abych si užil nebra jsem to nějak vážně. Asi jsem měl. Ale já přeci nemůžu být gay. Mamka by mě vyhodila z baráku a ten její přítel ten by mě snad rovnou zabil. Začal jsem si uvědomovat že mi Harry začíná chybět. Ne dost nebude ti chybět Louisi! Okřikl jsem sám sebe ve své hlavě z mých myšlenek mě vyrušil telefonát. To ne byla to Eleanor. Jak se s ním mám bavit po tom co jsem zažil tak skvělej sex s někým úplně jiným a ještě k tomu to byl kluk. Ano právě proto bych to měl zvednout udělal jsem to proto že mi El chybí a já jsem jen zmatený. "Ahoj Louisi" ozvala se. Tak nějak jsem čekal že mi řekne Lou z Harry úst to znělo tak hezky nikdo před tím mi tak neříkal a mě se takhle přezdívka opravdu líbila. "A-ahoj El" zakoktal jsem. Bože Louisi zapamatuj se. "Děje se něco?" "Ne proč zlato? Jsem v pořádku jen jsem právě vstal to víš první den byl celkem náročný" lhal jsem až se mi z pusy prášilo. I když náročný byl v tom se musím obhájit. "Ach to je mi líto. Vís co nachvilku si sedni a dame video chat" "Kotě ani nevíš jak rád bych si sedl" vypadlo že mě úplně bezmyšlenkovitě. Jsem vážně kreten. Proč ji to říkám. "Ehm co proč" řekla vážně zmateně "No víš rád bych si sedl ale jsem tak unavený že zůstanu lezet" zasmál jsem se a i ona se zsmala a tím mi potvrdila že mi na to skočila. Ale já dal nemohl dneska už určitě ne moje výčitky svědomí nebyli nikdy horší. Řekl jsem jí po pár minutách že se vážně omlouvám ale že jsem unavený a ještě jsem nevečřel. Ležel jsem v posteli a přemýšlel nad vším co se dneska stalo. Nejhorší bylo že pokaždé když jsem si jen trochu připomněl tu chatu moje srdce bylo jak splašene. Ani nevím jak se to povedlo a konečně jsem nějak usl.

Zakázana láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat