Chapter 2

13 2 0
                                    

Zihálva keltem fel az éjszaka közepén. A levegőt szaporán vettem és éreztem, hogy hátamról folyik le az izzadság. Rémálmom volt. Megint. Már a harmadik hete nem tudok normálisan aludni emiatt. Ránéztem a telefonomra amely gyér fénnyel mutatta, hogy még csak 4 óra van. 4 óra volt még mielőtt megszólalna az ébresztőm. Úgy gondoltam visszaaludni már úgy sem fogok tudni tehát kimentem a szobából és a fürdőm felé vettem az irányt. Úgy gondoltam  veszek egy zuhanyt. Vontatott mozdulatokkal vettem le a pizsamámat amit be is dobtam utána a szennyesbe. Kiléptem a fehérneműmből majd pedig beálltam a zuhany alá.

Az agyam akaratlanul is egy emberen járt. Nem értettem Harry miért jelölt be. Elvégre épphogy csak egymásba botlottunk. Azóta sem tudom mit kellene tennem. Most jelöljem vissza? Vagy írjak rá, hogy mit akar? Nem Bethany ne legyél hülye kérlek mit akarna? Csak bejelölt. Miután végeztem a tisztálkodási dolgokkal felvettem a fehérneműim és magamra vettem a köntösöm. Úgy döntöttem visszajelölöm Harry-t. Mi lenne belőle? Semmi. Csak ismerősök leszünk és kész. Ezt megvitattam  magamban majd pedig telefonomhoz nyúlva visszajelöltem a zöld szemű göndörkét. Épp elkezdtem kikészíteni a ruháim mikor a telefonom kiadott egy pittyogó hangot ezzel jelezve, hogy valaki írt nekem. Megnéztem és nem hittem a szememnek. Harry rám írt.

Harry: Kedvesem miért nem alszol még ilyenkor? H.-csak felhúzott szemöldökkel néztem telefonom képernyőjét és nem tudtam mit tegyek. Eleve nem értettem a becenevet sem. Mindenesetre megráztam a fejem és visszaírtam neki.

Bethany: Felkeltem előbb magamtól mert nem voltam álmos. És te?-gondoltam a megszólításra nem is  szólok semmit.

Harry: Hasonló. Na és mit csinálsz most kedvesem? H.-nem értettem miért ilyen kedves velem. Eleve nem gondoltam helyesnek ezt az egészet. Én egy 17 éves középiskolás lány vagyok aki jelenleg egy 27 éves felnőtt férfival beszélget. 10 év korkülönbségről beszélünk. Akárhogy nézzük ez nem helyes. Mindenesetre nem zavart, hogy írt.

Bethany: Készülődök. Tudod sajnos suli meg ilyenek.

Harry: Kitartást szépségem. H.-akaratlanul is elmosolyodtam a beceneven. Erre már nem írtam semmit hanem tényleg elkezdtem készülődni.

Szekrényemből kivettem egy sima szürke bandás felsőt amelyen hatalmas betűkkel virított a 5 seconds of summer logója. Le se tagadhatnám, hogy a kedvenc bandám. Lábaimat egy egyszerű fekete, térdnél szaggatott farmerba fújtattam. Göndör, barna hajzuhatagomat hagytam a vállamra omolni majd pedig kezdhettem sminkelni. Ezt sem vittem túlzásba csak egy kis korrektort vittem fel a kritikusabb részekre valamint spirállal kihangsúlyoztam a pilláim. Ezzel végezvén a fülemben fülhallgatóval lementem a konyhába mivel még csak 6 óra volt megreggeliztem majd pedig felmentem fogat mosni. Olyan szinten elmerültem a zene világában, hogy mire feleszméltem már fél fél kilenc volt ami annyit jelentett, hogy indulhatok suliba. 

Mivel anyu már elment dolgozni nekem sétálva kellett mennem suliba. Amivel annyira nincs baj mert legalább kicsit ki tudom szellőztetni a fejem. Magamra kaptam a converse cipőmet, táskámat csak az egyik vállamra tettem majd pedig elindultam a kínkeserves úton. Időközben oda is értem. Lassan besétáltam a kapun egészen be a suliig ahol a szekrényeknél már is találkoztam barátnőmmel.

-Hali Beth. Mit szólsz az új órarendhez?-kérdezi feldúltan. Nem értettem miről beszél ezért felhúztam egyik szemöldököm és értetlenül meredtem rá.- Ahj istenem csak nézz bele a szekrényedbe!-amint kinyitottam egy papírka hullott ki a szekrényből amelyen az órarend volt. Ránéztem és sokkolva vettem tudomásul, hogy már hétfő reggel egy dupla matekkal kezdünk utána pedig irodalmozunk.

-Ki az a beteg állat aki kora reggelre, ráadásul hétfőre betett egy dupla matekot?!-kérdeztem értetlenül.-De legalább utána kifújhatom magamat irodalmon.-nyugtattam meg magamat.

-Te igen. De tudod én nem úgy, hogy tavaly épphogy meglett a kettesem. Remélem az új tanár kedvesebb lesz.-gondolkodott el. Ekkor a fejemben létrejött a következő kérdés is.

-Tényleg tudni valamit az új tanárról?-néztem rá. Amelia hosszasan elgondolkozott majd pedig megcsóválta a fejét és megszólalt.

-Nem. Ő az eddigi egyetlen olyan új tanár akinek nemhogy a nevét de a nemét se tudjuk. Hihetetlen.-mondtam még volna valamit de a csengő hangos zaja emlékeztetett  minket, hogy a tanév első órájára ideje lesz felkészülni amely dupla matek lesz.

~~~~~~~~

Már túl voltunk 2 szörnyű matekon és elérkezett az az óra amit a legjobban vártunk. Hihetetlenül izgatottak voltunk az új tanár miatt. A csengő jelezte az óra kezdetét. Eltelt 5 perc majd pedig a terembe belépett az új tanár. Amint bejött az arcom azonnal elfehéredett és úgy éreztem nem kapok levegőt. Hosszú lábait ismételten egy fekete nadrágba bújtatta, fehér inge szintén félig volt csak begombolva így látást nyertünk tetoválásaira. Göndör haja csak szimplán lógott a vállára. Lábán egy fekete csizma díszelgett ujjain pedig gyűrűk sokasága sorakozott. Mosolyogva lépett be a terembe ezzel megmutatva gödröcskéit. El sem hittem. Harry Styles aki hajnali üzengetésünk  során kedvesemnek hívott most bejött a terembe azzal az indíttatással, hogy irodalmat tanít nekünk. És ekkor esett le. Én a tanárommal üzengettem! Ekkor még az eddiginél is jobban elfehéredtem. Lassan felálltam úgy mint a többiek. Kezével intett, hogy leülhetünk. Én még mindig elkáprázva néztem.

-Beth rosszul vagy?-suttogta Amelia.

-Nem nincs baj.-válaszoltam szűkszavúan. Eközben Harry leült és bemutatkozott azzal az istenverte szexi rekedt hangjával.

-Nos sziasztok. Harry Styles vagyok és ebben a tanévben a 11-es irodalom varázsába foglak titeket bevezetni.-mosolyodott el ismételten.-Kérlek mutatkozzatok be ti is.-majd rámutatott az első padsorban lévő Jackson-ra. Jackson elkezdte bemutatkozását ő pedig figyelmesen hallgatta. Én viszont csak őt tudtam figyelni. Lassan elértünk hozzám a sorban. Mikor észrevett hatalmasra nőttek pupillái és nem akarta elhinni, hogy velem áll szemben.

-Bethany Duffield vagyok. 17 éves. Imádom a művészeteket, a zenét és az irodalmat.-lassan kimértem mondtam kis bemutatkozásom majd egy mosolyt villantottam mire ő is féloldalasan elmosolyodott. Én akaratlanul is de elpirultam. Már a következő emberek mutatkoztak be, de Harry még mindig csak engem nézett. Én is belenéztem az ő smaragd zöld szemeibe.

Az óra véget ért. Ő összepakolta cuccait majd egy köszönés után távozott. De előtte még visszanézett rám és kacsintott. Szerencsére nem vette észre senki. Nem értettem. Mindenesetre megcsóváltam a fejemet majd pedig kimentem a teremből. A nap többi órája unalmasan telt. Az utolsó órám után szépen megfogtam a cuccaim majd pedig Amelia-tól elbúcsúztam és hazafelé sétáltam. A ház üres volt ugyanis anyu még dolgozott. Megebédeltem majd pedig felmentem tanulni. Miközben átnéztem a törit valaki írt nekem. Mikor megláttam ki is az ismételten elfehéredtem.

Harry: Láttam nagyon meglepett téged a mai találkozásunk kedvesem. De nyugodj meg én sem számítottam rá. H.-na jó. Ez nem helyes. Mindegy válaszoltam neki mert nem akartam megbántani valamint nekem sem volt ellenvetésem az ellen, hogy ő írt.

Bethany: Tudja Mr. Styles nem számítottam rá, hogy maga lesz az a rejtélyes új tanár akiről az egész iskola beszélt.-gondoltam magázódok elvégre most már a tanárom.

Harry: Kérlek kedvesem tegezz az iskolán kívűl. Ez a magázódás borzalmas. H.-ezen csak mosolyogtam.

Bethany: Rendben:)-válaszoltam egyszerűen kérésére.

Nem értettem mit akarhat pont tőlem ez a koránt sem hétköznapi férfi, de még magamnak is féltem beismerni, hogy tetszett a kis játékunk. Már, ha ezt lehetett annak nevezni. Meg akartam ismerni ezt férfit pedig tudtam, hogy nem helyes döntés. Akkor még nem tudtam, hogy milyen nehéz is lesz ez...


The green eyed angelWhere stories live. Discover now