︙𝘗𝘢𝘳𝘵 5 ︙

82 16 6
                                    


აი ენ ფოვ:
მინჰომ ჰანს ხელი მოსტაცა და სადღაც წაიყვანა , მაგრამ ეს ჩემთვის არ იყო გასაკვირი.
უფრო უცნაური მომეჩვენე ის , რომ მათ მალულად ჰიუნჯინის გაყვა...
ჰიუნჯინი... მე მას ბავშვობიდან ვიცნობ და სკოლიდან მოყოლებული მის მიმართ არამხოლოდ მეგობრული გრძნობები მაქვს ...
იგი მიყვებოდა ვინ და ვინ მოსწონდა მას , მაგრამ მაგ დროს გული მტკიოდა , რადგან ვიცოდა რომ არც შემომხედავდა...

მე გადავწყვიტე მას გავყოლოდი და მენახა თუ რა ხდება მანდ .
ერთადერთი რისი ნახვაც შევძელი -ეს იყო ჰიუნჯინი რომელიც ჯერ კარებთან იდგა და როცა ოთახში შუქი ჩაქრა ატირებული სტუდიისკენ გამოიქცა.
მე არ მსურდა , რომ ვენახე მაგიტომ კედლის უკან ჩავიმალე ...
მაგრამ ერთი კითხვა მაწყხებდა...
თუ რატომ ტიროდა ჰიუნჯინი და რა დაინახა მან !?

მომენტი არ დავკარგე და გადავწყვიტე მივსულიყავი მასთან.
თურმე შენობიდან გასულა , და მის წინ კიბეებზე იჯდა.
მე გვერდით მივუჯექი ! ვითომდა დავინახე თუ როგორ გავიდა სტუდიიდან და უბრალოდ დამაინტერესა- ყველაფერი კარგად თუ არა!
მას წითელი თვალები და ვარდისფერი ლოყები ჰქონდა რაც ძალიან უხდებოდა , მაგრამ არ მინდოდა მისი ესეთ მდგომარეობაში დანახვა -გულგატეხილი" და მთელ მსოფლიოზე განაწყენებულ...

ვიკითხე თუ რა მოხდა...

მან ჯერ გამომხედა.... მერე კი ჩამეხუტა.....

ჰიუნჯინი:
-არ ვიცი !!არ ვიცი
თავისთვის ჩაიბუტბუტა მან
-ეს გრძნობა არასდროს დამავიწყდება!
როცა ჰანმა აივანზე გამიყვანა მაგრამ
ის ჩემზე კი არა მინჰოზე საუბრობდა ,თუ როგორ უყვარს მას ის და თუ როგორ მოსწონს მინჰოსგან ყურადღება

მოსმენილისგან სრულიად შოკში ვიყავი...
ცოტაც და მეც დავიწყებდი ტირილს...

ჰანი ფოვ:
ნაბიჯების ხმა გავიგეთ...
უცბათ მოვშორდით ერთმანეთს და დერეფანში გავიხედეთ, სადაც მაღალი ადამიანის სილუეტი დავინახეთ...
თავიდან ვერ დავასკვენი ვინ იყო მაგრამ საბოლოოდ იმ დასკვნამდე მივედით ,რომ
ეს სილუეტი ზუსტადაც ჰიუნჯის ეკუთვნოდა...
მაგრამ რატომ გამოგვყვა იგი ?!

21:36

საღამო იყო და ყველანი მაგრად დაღლილები ვიყავით . დღეს ბევრი ვიმუშავეთ ,ბევრი ვიმღერეთ ....
ყველას შიოდა მაგიტომ მინჰო და ჰიუნჯინი სამზარეულოში გავიდნენ ,რომ ჩვენთვის საჭმელი მოემზადებინათ...
ოთახში მე , ჩანი და აი ენი ვიყავით , რომელიც ძალზე უცნაურად მაკვირდებოდა ...
გეგონება რამე დავაშავე და ვერ ვხდები რა!!
ცნობის მოყვარეობამ მძლია და მაინც ვკითხე თუ რა იყო მიზეზი მისი ასეთი ცქერის ?რაზეც ძალზე უცნაური პასუხი მივიღე
აი ენი:
-უბრალოდ რაღაცის გარკვევას ვცდილობ

და სიჩუმე

ჩანი ორისვეს გამოგვხედადა ოთახიდან გავიდა.

აი ენი:
-ესეც ასე !სალაპარაკო გვაქვს

ცივმა ოფლმა გაიარა ჩემს ტანზე- შიშისგან თუ ცნობისმოყვარეობისგა არ ვიცი , მაგრამ ვგრძნობდი , რომ საინტერესო დიალოგი მელოდება წინ !

🌟
ყველას გილოცავთ ახალ წელს 🤩 გისურვებთ
ყველაფერს საუკეთესოს ❤️
იმედია მოგეწონებათ ახალი თავი💜
მალე სხვა თავებსაც დავდებ აუცილებლად და აღარ მივატოვებ!
მიყვარხართ 🌺
შეცდომებისთვის ვიხდი ბოდიშს

㊗️Nothing Between Us🉐Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ