•Din perspectiva autorului•
Era un pusti care avea in jur la 20 de ani, problemele au inceput sa apara, varsta sa cam ceara bani..mama era bolnava, iar tatal era un taximetrist . Nu duceau o viata minunata, dar zilele trecand repede , banii dispareau din buzunar si erau greu de castigat.. Rapha incepuse sa se maturizeze, sa devina barbat si se mutase intr-o casa cu chirie.
Primul lui job incepe a fi la o spalatorie de masini.. La un moment dat, da peste fata visurilor. Era frumoasa si deasteapta. Ochii ei erau de un albastru al marii, parul castaniu, slabuta, in ton cu moda si avea tot ce isi dorea un barbat . O chema Annabella, dar i se spunea Anna.
Dupa cativa ani, s-au mutat impreuna, amandoi o duceau bine , fiecare cu banii lui, afacerile lui.
Mergeau impreuna la petreceri, la discoteca, prin cluburi si calatoreau prin toate tarile.
Dupa ceva timp, necazul a dat peste ei ..
Anna era insarcinata, iar Rapha urma sa fie tata.
Dand vestea peste tot, primeau mereu felicitari, urari pentru copil si multe altele.
Intr-o vineri 13, Anna era grabita si cade pe scari. Rapha a vazut-o si, speriat, a chemat salvarea.
S-a trezit la spital, cu perfuziile in mana si doctorul langa pat. Toti erau acum suparati. Rapha vorbea singur, repeta ca nu e adevarat, ca s-a terminat totul..cel mic a plecat, lumea lor e facuta praf.
E mult prea greu de suportat, au luat-o razna si intr-o zi, Anna a donat tot ce avea cumparat pentru cel mic, unei case de copii.
A doua zi a clacat. Nu mai suporta si noaptea era cu un strain in pat..
Rapha o suna disperat, dar suna ocupat. A pierdut tot si inca mai spera sa creada ca in curand va fi tata, ca va putea sa aibe grija de copilul sau mult dorit. Acum, se vede clar in ochii lui ca este ca cersetorul din colt..fara bani, fara familie,fara nimic care sa-l bucure..
In final, drumurile lor se despart. Nu mai au nici o legatura unul cu altul..au uitat totul..au ramas doar o simpla poza de album
SFÂRȘIT.
Hei! Sper ca v-a placut povestea :)
Vote + comm.
CITEȘTI
Poza de album
RandomIncet, ma opresc si strig cat pot de tare ca ma doare sufletul! De ce ? Din cauza ta ! Tu mi-ai facut una ca asta! Tu m-ai facut sa ajung sa strig ce ma doare in multimea asta ! Orice om care trece pe langa mine, cred si sper ca esti tu..ca te into...