"Lucas!"- diye bağırıyordun ve
kendini bir şekilde savunmaya çalışıyordun.
,,Bırak yapsın ,Y / N". Zaten hiçbir şeyi değiştiremezsin, diyordu Minhyung, yanındaki duvara yaslanırken.
,,Kapa çeneni Mark!" Ona kızıyordun, ama o bunun üzerine hafifçe saçlarınla oynayıp sırıtıyordu.
,,Hey Ten, sanırım bugünlük bukadar yeter", diyordu Minhyung kendini duvardan iterken. ,,Ama eğlence daha yeni başlıyor". Ten böyle cevab vererek yine hız alıyordu.
,,Yeter! Lucas size hiç birşey yapmadı!" Titrek bir ses'le bağırmıştın ve abi'nin daha fazla darbeye katlanmak üzere olduğunu fark edersin. ,,Sen ağlıyormusun?" Minhyung akan gözyaşlarını başparmağıyla siliyordu.'' Ama gözyaşlararını sildikten sonra elini kaldırmak yerine, yanağında oyalanıyordu, onu okşuyordu ve gözlerinin içine bakıyordu.Mark senin için bir yabancı değildi, tam aksine bu çocuklar neredeyse her gün abin'le takılıyordular, bir klik gibidiler. Ama şimdi farklı. Yaklaşık iki haftadır abini dövüyordular.
Hatta Mark için duygular bile geliştirmiştin, ama şu anda ona karşı sadece nefret hissediyordun.
Diğerleriğle de iyi anlaşıyordun, ama şimdi herkes sanki değişmiş gibiydi.Tam Minhyung'un elini sert bir şeklide itmek istediğin anda, bileklerinin etrafındaki kolların güçlendiğini ve duvara daha sıkı bir şekilde bastırıldığını fark ettin.
Johnny ve Jungwoo hala yanında duruyorlardı ve böylece bu durumda bir şekilde bir şeyi değiştirebilmeni engelliyorlardı.,,Biliyormusun? Aslında çok sevimlisin Y/N." diyordu Minhyung, daha çok kendine söyleyerekten. Bir kere daha yanağını oşkadı. Elini tamamen çekene kadar. ,,O elini kız kardeşimden uzak tut!" Büyük bir zorlukla nefes alan abi'nin sesini duymuştun. ,,Lucas, Biliyorsun istediğimi alırım, değilmi?" bunu Minhyung rahat bir şekilde gözlerini seninkilerden ayırmadan söylüyordu. Kararını değiştiren Minhyung arkasına dönmüştü, ve Lucas'a tepeden bakmak için onun yanına gidiyordu. ,,Birde bunun hiçbirini sebebsiz yapmadığımızı sende biliyorsun, bu senin hatan." demişti Minhyung. ,,Kesin öyledir. Zevk aldığınızdan yapıyorsunuz bunu", demiştin
,,Yani sen bütün olayı kardeşine böyle mi anlattın, Lucas?". Öfkeyle sormuştu Winwin bu soruyu abine.
,,Y/N, gerçekten abin'i dövecek kadar işsiz mi olduğumuzu düşünüyorsun?" Ten sana tehlikeli bir şekilde yaklaşırken seni yakandan tutup kendisine çekmişti. ,,Ten!" Minhyung ona kızgın bir şekilde bakıyordu, bu yüzden Ten yavaşça seni bırakmıştı . ,,Abinin aileme, daha doğrusu kız kardeşime yaptıkları affedilemez. "demişti Ten.
,,N-ne yaptı?" Dikkatli bir şekilde sormuştun bu soruyu. Soruyu sorduktan sonra Johnny ve Jungwoo'nun seni nasıl yavaşça bıraktıklarını fark edmiştin, ama hareket etmiyordun. ,,Lucas, söylesene. Yoksa cesaretin yok mu?" sormuştu Taeyong. Abin Lucas'a gözlerini kısarak bakıyordun, çünkü kafan fazlasıyla karışmıştı ve kafanda bir sürü soru işareti oluşmuştu. Acilen bir cevap bekliyordun. ama abin'se sadece yere utanmış bir yüz'le bakıyordu. ,,Senin abin Ten'in kız kardeşini taciz etti." bunu Jaehyun söylemişti. ,,Belki de bundan daha da fazlası." diye tahmin etmişti Ten ve dişlerini gıcırdatıyordu.Her şeyin nasıl yine hızlıca aklına geldiğini hissedebiyliordun. Hızlı bir şekilde duvara düştün ve Minhyung'un seni tuttuğunu daha yeni fark etmiştin. Ayaklarında biraz titrekdin. Gözlerinin sulandığını fark eden Minhyung sana endişeyle bakıyordu. ,,Bizden öğrenmesi üzücü" demişti Doyoung. ,,Bu çok saçma, Lucas," dedi Yuta. ,,Hadi gide-". ,,Ciddi olamazsın." Taeil'in sözünü istemeden kesmiştin. Bana olanlardan sonra bütün hayatımın nasıl değiştiyini biliyorsun ve şimdide bu" ,,Kendimi o zamanlar nekadar kötü hissettiğimi sende biliyorsun." demiştin ve Minhyung'a giderek daha fazla tutunuyordun. ,,Ne?" diye sormuştu Haechan, ama sen onu görmezden gelmiştin. "Bunu unutmak beni yıllar aldı. Sayısız yıllar."
Bu ilk hikayem umarım hoşunuza gider ve beğenirsiniz
Fazla karışıksa çok üzgünüm :(
Bunun için bütün gece uğraştım ve Türkcem fazla iyi değil
So please don't judge!
Sizi seviyorum💕