00 Prolog

7 3 0
                                    

-Okej- właśnie odeszłam od przyjaciółki i zgodziłam na domówkę u Nialla.

Sharlotte - bo tak nazywa się moja psia-psi - jest niską brunetką z nieco ciemniejszą karnacją, w przeciwięstwie do mnie. Mam bladą cere i krótkie bląd włosy. To ona należy do hierarhii szkolnej, jest dziewczyną Ethana, który jest kapitanem drużyny koszykarskiej i zarazem najlepszym przyjacielem Shawna Mendesa, za którym chyba każda dziewczyna zdycha. Dosłownie ,,zdycha” ponieważ one normalnie się żucają (oczywiście nie dosłownie) za nim i panikują gdy jest w pobliżu.

Shawn, Ethan, Niall, Ryan, Luke, Zayn, Jack, Noah i Nath (Nathaniel). Najbardziej zgrana paczka w szkole. Do tego dochodzą ich dziewczyny. Sharlotte, Trixie, Skylar, Susie, Tabitha, Elizabeth, Angela i Clara. Tylko jedna sierota nie może się ustatkować.

Mendes i dziewczyna, to dopiero byłaby sensacja.

Shawn jest dość dziwny. Moim zdaniem interesuje się tylko czubkiem własnego nosa. Oczywiście nie będę kłamać, że nie jest przystojny. Ma bursztynowe oczy, pełne malinowe usta, które zazwyczaj ułożone są w głupkowaty uśmieszek, brązowe włosy, które zawsze trwają w artystycznym nieładzie.

Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że ja wcale za nim nieprzepadam.

Kiedyś podkochiwałam się w nim, ale byłam młoda i głupia. Z resztą to jest normalne u dziewczyn młodszych, ale gdyby już go poznały wcale by się tak nie zachwycały.

Spokojnie, wiem co mówię.

Często się mówi, że wyglądem nadrabia się swój charakter, ale u niego to nie działa.

Potrafi w ciągu tygodnia, przelecieć siedem napalonych licealistek. Oczywiście drużyna i dziewczyny koszykarzów nie zwracają mu uwagi na to zachowanie. Wiecie, przyjaciele zawsze się wspierają...

~~~~~

Hejx

Witam w moich skromnych progach
Mam nadzieję, że ta książka nie będzie na poziomie przedszkola.

Jeżeli się wam podoba zostawcie znak, to mega motywuje!!

Wasza Han

Ps. Dziękuję za każde wyświetlenie.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 24, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Sunrise|Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz