1 - Normal Bir Gün

575 30 24
                                    


Yeni bir kitap ile yine karşınızdayım arkadaşlar.

İyi okumalar...

Her hafta sonu yaşadığım şekilde yine çok geç kalktım. Gece geç yatıp sabahları kalkamamak. En azından tatil günü olduğu için aldırmıyordum. Özellikle gece geç saatlere kadar müzik dinleyip, sabaha kadar kulaklık takılı bir şekilde uyuyakalmak. Tam bir Lena davranışıydı.

Daha dün doğum günüm olmasına rağmen yeni yılım tamamiyle kötü geçiyormuş gibi hissediyorum. Ve 16 yaşıma girdim. Ve güzel olan şu ki doğum günümü en iyi iki arkadaşımla kutladım. Onlar Sarah ve Mina. Onlar yaklaşık 4 yıldan beri, sorunlar yaşasak bile asla kopmadığım arkadaşlarımdı. Ve herşeyi birlikte yapardık. Beraber güler, beraber sinirlenirdik, ve bölgedeki en kalabalık okullardan birinde okumamıza rağmen biz hiç ayrılmadık. Annem ise psikolojik sorunlar yaşadığı için bazen uzun süre ayrı kaldığımız oluyordu, o yüzden annemden ayrı kalmaya pek olmasam da alışıktım. Babama gelecek olursak.. aramız zaten ayrılmalarından bu yana çok kötüydü ve hiç konuşmuyorduk. Yani zamanla buna da alışmıştım. Kötü olan ise her geçen gün tüm nefret ettiğim şeylere alışmayı başarıyordum. Ve o nefret ettiğim şeylerin önüne geçemiyordum. Çok sakin bi kız olmama karşın kolay sinirlenmiyordum, kolay üzülüyordum bu alışmalarıma.

Neyse, artık yatağımdan kalkıp kalan koca günü birşeylerle uğraşarak geçirmek zorundaydım. Ve şöyle uğraşmak diyince..
Yok artık, farkettim ki ara tatil bugün bitiyordu. Ne kadar hızlı geçtiğini anlamamıştım. Ve bu haftadan sonra başlayacak sınavlarım vardı.. İyice kendime geldikten sonra kahvaltı için mutfağa gidip masaya masaya ilerleyerek telefonumu kontrol ederken, telefon mesajlarla doluydu.

Mina:

•"N'aber doğum günü kızı :)"
"Ne zaman cevap vermeyi düşünüyosun?"
"Ayrıca bunları görüp de yazmıyorsan seni öldürürüm Lena."
"Eğer gördüysen ÇABUK YAZ BANA!"

Hepsini kafam bastıktan sonra yazmaya başladım.

+"Evet, sorun nedir külkedisi? :)"

Takma isim vermeyi onlar kadar bende seviyordum ve önümüze gelenkeri söylüyorduk açıkçası.

"Kızım niye cevap vermiyorsun?!'

+"Kanka yeni uyandım, ehe anla beni"

"Yeni mi uyandın?! Kızım saat 11:58! Ne uyudun be!!! Sanki doğum günü kutlamadık da, savaşa gittik..."

+"Gerçekten de öyle hissediyorum ama Xyllxyxyxl He bide yarın okul açıldığı için bünyem kalkmayı kabul etmedi galiba :)))"

"Herneyse, sen şimdi en kısa sürede hazırlan tamam mı?"

+"Neden??"

"Sürpriz :D"

+"Kızım nereye götüreceksin beni ya..  olmaz."

"Ne demek olmaz?!"

+"İşte, ve de annem izin vermeyebilir."

"Ya bal gibide izin verir, ben konuşurum annenle, hem zaten çok iyi anlaşıyoruz, o beni kırmaz :DD"

+"İyi de, NERDE VE NEDEN?"

"Sarah ile 2. hediyemiz diyelim :)"

+"...Demekki siz daha yeni başlıyorsunuz :)"

"Ayyyneenn."

+"Peki hazırlanacağım ama bir şartla."

"Ne?"

Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin