🌙 Tesadüf 🌙

1.9K 202 356
                                    

Medyaya kalbimi bıraktım şuan 😍 Güzel, temiz yüzlüm benim ❤

Bir anda okunmayan kitap, okunmaya başladı jsksjs yeni bölüm at diye ısrar edenler çok oldu. Sınav haftamda oturdum bölüm yazdım sizin için. Sizde artık yorum yaparsınız diye düşünüyorum 😗❤

💜 İYİ OKUMALAR 💜

Kendimi, soluklanmak için en yakın arkadaşım He-ran'ın yatağına bıraktığımda ayaklarımı da onun dizinin dibine gelecek şekilde dümdüz uzattım. Sinirden önce elimle yüzümü kapatıp ardından He-ran'ın ailesinden ayrı, tek başına yaşamasının avantajını kullanarak boş evde avazım çıktığı kadar bağırdım bağırdım.

''Kaskı çıkarıp kız olduğumu anlamasa beni oracıkta öldürecekti. Psikopat herif!''

He-ran beni bir çırpıda kolumdan yakalayıp hızla çektiğinde afallasam da yattığım yerde doğrulup oturur pozisyona geçtim ve duvara yastık koyarak belimi yaslamamı sağladı. Ardından sabır dilenircesine derin nefes alıp verirken meraklı bakışlarını da üzerime dikmişti.

''Şu işi doğru düzgün anlatsana sen. Umarım bahsettiğin çocuk Jungkook çıkmaz Soo min. Yoksa Seul'e geldiğine pişman olursun, benden söylemesi.''

Yıllardır Seul'de yaşamıyordum ve peşimdeki beladan kurtulmak için geçici süreliğine He-ran'ın yanına gelmiştim ama geldiğim ilk dakika yine üstüme bir bela çekmeyi başarmıştım sanırım. Yaklaşık yarım saat önce yaşadığım bu olayın başkahramanı çocuğun yüzünü düşünmek için gözümü kapattığımda bir yandan da hafızamı zorlamaya çalıştım.

''Akşam vakti çok seçemesem de koyu bir saç rengi vardı ve saçları yanaklarına kadar iniyordu, yani biraz uzundu. Dudakları inceydi ve ön dişleri diğerlerine göre biraz daha öne doğruydu. Heh bide motor eldivenlerini çıkardığında fark ettim. Elinin üstünde birçok küçük dövmeler vardı ama tam ne olduklarını çözemedim.''

He-ran ağzı yarım metre aralanmış bir halde ceset görmüş edasıyla dehşetle bana bakarken yavaşça ayağa kalktı ve beni alkışlamaya başladı. 

''Seni gerçekten tebrik ediyorum kardeşim! Buraya geldiğin ilk gece ciddi ciddi Jungkook'a çatmışsın sen. Bide bu yetmezmiş gibi çocuğu motor yarışında yendiğini söylüyorsun. Sana Seul'u dar edecek benden söylemesi.''

Belimi, yasladığım duvardan ve yastıktan uzaklaştırıp oturduğum yerde dik konuma geldiğimde sinirlerime hakim olmaya çalışarak derin bir nefes aldım.

''Biraz abartmıyor musun? Hem benim orada yarış yapıldığından bile haberim yoktu. Tek amacım beni nasıl takip ettiğini bilmesem de peşimdeki manyak Thomas'dan kurtulmaktı. Altımda ki motor bile bana ait değildi ki. Yolda denk geldiğim motorcuların birinden aldım.''

He-ran dudaklarını büzerek az önce panikle fırladığı yatağına geri oturduğunda bakışlarından uzun bir konuşmanın geleceğini anlamıştım. 

''Hani Amerikan gençlik dizilerinde lisenin en popüler erkekleri hep spor kulübündeki o kaslı, yapılı çocuklar olur. Bütün kızlar onlara hastadır ve okulda söz sahibi olanlarda hep onlardır. Özellikle de spor kulübünün kaptanı. Bizim kasabada da popüler olan erkekler motorcularımız. Başta motorcuların kaptanının sözü geçer ve sarsılmaz bir güçleri vardır ama sen dün Jungkook'u yenerek onun kaptanlığını sarsmış oldun.'' 

Nasıl yani? Benim bu rahatsız edici olayı yaşadığım kişi motor çetesinin kaptanımıydı yani? İşler git gide daha da karmaşıklaşıyordu. Derin bir iç çektiğimde ayağa kalkıp He-ran'ın kıyafet dolabına ilerledim ve bir yandan yatacak pijama seçerken bir yandan da konuşmaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Speed Buff /Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin