0.7

155 18 9
                                    

PART 8

BaekDeliHyun: Dün gece uykumdan bir an uyandım, çok duygusallaşmışım yazarken.

BaekDeliHyun: Hayal meyal hatırlıyorum.

BaekDeliHyun: Çok takılma söylediklerime.

BaekDeliHyun: Sadece amacımı söylemek istedim. Seni incitmeyeceğim.

BaekDeliHyun: Seni asla incitmeyeceğim, sadece bunu bilmen yeterli.

BaekDeliHyun: Ben elmayı seviyorum diye elma da beni sevmek zorunda değil.

BaekDeliHyun: Ben sadece senin kaygısızca dertleşebildiğin biri olmaya karar verdim.

BaekDeliHyun: Aşk meleğin değil de iyilik meleğin de olabilirim.
(07.56)

Chanyeol: Bu kadar şeyi nereden bilebilirsin Baekhyun?

Chanyeol: Ama önemli olan şey bu değil, bana böylesine inanman önemli olan.

Chanyeol: Beyaz tavşanı takip edeceğim.

Chanyeol: Çünkü hep onun peşindeydim, başka türlü nasıl yaşarım bilmiyorum.

Chanyeol: Fakat, kendimden uzaklaşırsam göreceğim tek şeyin bomboş bir duvar olmasından korkuyorum.

BaekDeliHyun: Sen koca bir salaksın.

BaekDeliHyun: ve ben senin yüzünün kireç gibi bembeyaz, gözlerinin fersiz ve gözaltlarının kirli bir sarı olmasına daha fazla izin vermeyeceğim.

BaekDeliHyun: Bekle ve gör. Annem bana Asya kaplanı der. Benim ıskaladığım olmaz.

BaekDeliHyun: Ve artık bu konuyu konuşmayı kapatıyoruz. Güzel şeylerden bahsedelim. Mesela benim tertemiz kalbimden.

Chanyeol: Ne kadar temiz kalbin bakalım?

BaekDeliHyun: Küçükken çamaşır suyu içmiştim...

BaekDeliHyun: Bu yüzden bünyemde kötü bir şeyin
barınabileceğine inanmıyorum.

Chanyeol: Hala hayatta olman şaşırtıcı.

BaekDeliHyun: O zaman ölsem çok yazık olmaz mıydı?

BaekDeliHyun: Daha seni tanımadan ölsem çok üzülürdüm.

Chanyeol: Beni tanımadan ölsen, bunun eksikliğini duymazdın.

BaekDeliHyun: Hissettiğim tüm eksiklikleri doldurduğun için eğer o zaman ölseydim tamamen eksik ölmüş olurdum Chanyeol.

BaekDeliHyun: Sen benim tüm eksiklerimi doldurdun, her kırığı altınla onardın.

BaekDeliHyun: Hem de bunun için özel bir çabaya girmeden.

BaekDeliHyun: Sadece yaşamakla bile nasıl mucizeler gerçekleştirdiğini bir bilsen.

BaekDeliHyun: EŞŞŞEK SENİ. AĞZINI YERİM. OİYYYY!

Chanyeol: Ops...

Chanyeol: Sen öyle konuşuyorsun ki ben diyecek bir şey bulamıyorum.

BaekDeliHyun: Ops...

BaekDeliHyun: Aşk itirafı yapmayı engelleyemiyorum.

BaekDeliHyun: Ağzını yemek güzel olurdu.

my white rabbit bbh "chanbaek textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin