1. Bölüm

440 13 10
                                    

Yazım yanlışları için özür dilerim...

Yine o evdeydiler güzel ve yaşlı evlerinde, tarihin geçtiği o evde. sarı, 3 odalı, 2 katlı ve herkesi gören o evdeydiler ama bu sefer ziyaret için değil yaşamak için gelmişlerdi.

Bu ev için çok para ödeyip satın alan Sadık yine gerilmişti. " Beyefendi kolileri yavaş indirin onların içinde kırılıcaklar var." Dedi Sadık. Görevliler başını eğerek tamam anlamında işaret verdi.

Betüş geldikleri arabadan indi ve kamyondan küçük bir koli aldı. Diğer küçük koliyide Cerenin taşıması için ona seslendi.

"Ceren koliyi alır mısın kızım?" Dedi Betüş yorgun ama mutlu bir yüzle.

"Tamam Betüş" dedi Ceren. Arabadan inerken edanın oyuncağının ayağına takılmasıyla düşüyorduki kapıya tutundu.

" Eda oyuncağını tutar mısın ablacım" Ceren düşmenin verdiği bir korkuyla söyledi.

"Tamam abla" dedi Eda. "Baba, abim ne zaman gelicek?" Bu soruyu 20 kere sorduğundan babası sıkılmıştı.

"Kızım kaç kere söyleyeceğim abin akşam gelicek." Dedi Sadık

"Hayatım anahtarı verir misin?" Dedi Betüş Evin önünde bir yandan koliyi tutmaya çalışırken.

Sadık anahtarı uzattıktan sonra hayatlarının geçtiği eve tekrar baktılar. Oturdukları site kentsel dönüşüme girecekti 5 yıl önce ama mütait dolandırıcı çıkınca ve davalık olunca bu kadar zaman evlerinden uzak kaldılar.

"Evet giriyoruz" dedi Betüş ve kapıyı açtı. Ceren bir anda ağlamaya başladı. " anne aklıma... teyzem geldi. Ona Yavuz abimin nerede olduğunu söylüyorduk. Tam şurada birbirlerine aşık olmuşlardı." Dedi salonun ortasını göstererek.

Eda bir anda içinde konuşmaya başladı " anne teyzem neden burada değil?" Dedi.

" sen doğmadan çok önce salgın bir hastalık çıktı perilerin arasında... adı peritainium o zaman... teyzen bu hastalığa kapıldı ve bir yıldız oldu." Buraları bu kadar duygulanarak yazmam normal mi??? Dedi Betüş gözleri kızararak.

"Anne özür dilerim seni üzmek istemedim. Sadece bir anda aklıma gelince söyledim. Yani düşünmeden-" Ceren sözünü bitiremeden betüş sözünü kesti.

" önemli değil hayatım." Sözünü bitirdikten sonra kucağında koliyi yere bıraktı. "Burası düşündüğümdende eskiymiş." Dedi betüş ve çantasından temizlik malzemelerini çıkardı.

" Hadi başlayalım."

5 saat sonra

"Oh sonunda bitti." Dedi ceren koltuğa kendini atarak.

"Bende bittim abla " dedi Eda kendi yere atmıştı ki yanındaki sehpada telefon çaldı.

"Ding ding" Telefon kime ait olduğuna bakmak için ceren eline aldı.

" anne ali dayı kim? " Betüş bir an şok geçirdi çünkü 6 yıl önce Firuze (ali dayının fani eşi ) çok tehlikeli bir hastalığa kapılmıştı. O zamanlar tedavisi yoktu ama şuan vardı. Betüş sakinleyip telefonu eline aldı ama cerenin sorusuna cevap vermedi.

" alo "
-
" gerçekten mi? " betüş bir anda ağlamaya başladı
"Sonunda. Ne zaman geliceksiniz?
-
" doğru ama bir şekilde hallederiz " derken ellerini yine sihir yapar gibi çevirdi.
-
" haftaya çıkıyorsunuz. O zamana kadar hallederiz."
-
"Seni seviyorum görüşürüz. Zeytini öp" dedi ve telefonu kapattı.

" seni seviyorum kim?" Dedi Sadık kıskanç bir yüzle.

"Şeyyyyy" dedi betüş. Tam o sırada kapı çaldı.

"Bu meseleyi sonra konuşucaz" dedi sadık kapıyı açmak için gitti ve kapıda ki ceme sarıldı.

"Abi" dedi ceren ve eda

"Bende buradayım " dedi Tuğçe . Elindeki dergilerde ne olduğunu merak eden eda tuğçe sarılır gibi yapıp elindeki dergileri aldı.

" anne, kına ne demek?" Dedi eda.

"Çocuklar..." dedi betüş imalı ve mutlu bir yüzle.

"Erkene aldık tarihi size sürpriz yapacaktık ama küçük yaramaz bizden önce davrandı." Dedi cem gülerek.

"Bu dergilerde düğün ve kıma için elbiseler var. Ceren ve senle elbise seçmeyi planlıyordum Betüş teyze"
Dedi tuğçe gülerek.

Biliyorum sıkıldınız ama. Devam edin heyecanlanıcak

-5 gün sonra-

Tam olarak taşınmışlardı. Gece yarısına kadar evi düzenledikleri için sadece kahvaltıda ve yatarken konuşabiliyorlardı.

"Anne iyi geceler" dedi eda tatlı gülümsemesiyle.

"İyi geceler benim küçük perim" dedi betüş. Öpücük gönderdi ve çıkıcaktı ki eda ona seslendi.

"Anne" dedi eda " bana özel güçlerimi ne zaman vereceksin?" Betüş anlamamış gibi bakış attı.

"Hani bebekken bende var olan görünmezlikleri görme ve geleceği görme gücü hani sen sonra benden almıştın." dediğinde betüşün başında bir ampul yanmış gibi gözlerini açtı.

"Geri istediğinden eminmisin?" Dedi betüş

"Evet hemde çok "dedi eda mutlu gözlerle

"Peki o zaman hayatım al. Ama dikkatli ol " Betüş elini edanın kafasının üzerine koydu ve güçleri ona geri verdi.

"Çok teşekkürler anne tekrar iyi uykular" dedi ve yatağa girdi eda.

" seni seviyorum kızım" dedi betüş ve alnından öptü kızını.

"Bende seni annecim" dedi eda ve derin bir uykuya daldı.

Odasına çıkmak için basamaklara bastı. Ve garip bir ses duydu . İki basamak aşağı indi ve daha önce üzerine bastığı basmağa baktı.

" ne oluyor burada " dedi kendi kendine .

Basmağı kaldırdı ve altında bir fotoğraf buldu.

Fotoğrafın Çok eskiden çekilmiş olduğu her halinden belliydi. Fotoğrafın hangi anıya ait olduğunu hatırladı. Dudu ve Tacetinin ikinci düğünündendi.

Fotoğrafta ailedeki herkes vardı. Betüş, Sadık, Eda , Yavuz, Dudu, Tacettin, Ali, Firuze , Avni, Suzan, Perihan, Mevhibe teyze Tuğçe, Kerem, Merzuka ve bir kız çocuğu.

Bir anda şaşırdı çünkü o çocuğu sanki daha önce hiç görmemişti. Fotoğrafa bakarak odasına yürümeye devam etti ve yatağa girdiğinde fotoğrafa bakmaya devam ediyordu.

Sadık ona dönmüş onu izliyordu. " hayatım neye bakıyorsun ? " dedi. Betüş dalgın halinden çıktı ve fotoğrafı sadıka gösterdi " bu kızın kim olduğunu biliyor musun?" Dedi betüş fotoğraftaki kızı göstererek.

" a bu şeyden bir fotoğraf dimi Tacettin amcayla annemin düğünü." Dedi sadık .

"Evet ama şu kız kimdi?" Dedi betüş şaşkınlığını üzerinden atamamıştı.

" hayır hayatım, Allah Allah gerçekten kim o kız. Neyse hayatım yatalım yarın cerenede sorarız." Dedi ve arkadını döndü.

" haklısın iyi uykular" dedi betüş ve oda yorganın içine gömüldü. 2 saat sonra bütün ev halkı edanın çığlığına uyandı.

" ÇİLEK "

Kitapta diziden çok fazla bilgi var eğer isterseniz bir bölümde kişilerin kim olduğu hakkında bilgi verebilirim. Devam etmesini istiyorsanız lütfen oylayın ❤️❤️

Sihirli Annem: Yeni NesilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin