2. Bölüm

194 13 2
                                    

"ÇİLEK" diye çığlık attı eda. Betüş, Sadık ve Ceren koşarak edanın odasına geldiler.

Edayı gördüklerinde ağlıyordu.

" annecim iyi misin kızım kabus mu gördün?" Dedi betüş. Eda etrafa bakındı ve Sadıklan Cereni dondurdu.

"Anne çilekten niye bahsetmedin." Dedi eda korkmuş ve kırmızı gözlerle. Bir yandan küçük burnunu çekiyordu.

"Öyle birini tanımıyorum ki bahsedeyim kızım." Dedi betüş şaşırmış ve tedirgin olmuş şekilde edaya bakıp onun içi endişeleniyordu.

"Odadan fotoğrafı getirir misin?" Dedi eda .

" sen o fotoğ- neyse getiriyorum." Dedi betüş sonuçta edanın hangi fotoğraftan bahsettiğini biliyordu. sihirli sözleri söyledi ve fotoğrafı edaya verdi.

"Bak anne bu kız çilek" dedi eda fotoğraftaki kim olduğunu bilemedikleri kızı gösteriyordu . " ve o benim ablam." Dediğinde betüş ona baktı.

"Ne bu bu olamaz." Dedi betüş

"Ama anne öyle" dedi eda ısrarlı bir tavırla.

"Dur birde anneme soralım belki o hatırlar kim olduğunu" dedi betüş ayağa kalktı ve edayı kaldırdı.

"Tamam" dedi eda ve hemen ışınlandılar.

"Anne" diye bağırmaya başladı betüş.

Dudu salona ışınlanarak geldi ve bir anda patlamaya başlamış bir yanardağ gibi konuşamaya başladı.

" akşam bu saatte noluyor bağırıp durmayın baban uyuyor." Konuşmaya devam edicekti ama edanın konuşmasıyla sözleri kesildi.

"Anneanne bu kızı hatırlamadığını lütfen söyleme." Dedi eda . Dudu elinden fotoğrafı aldı ve edanın gösterdiği kıza bakmaya başladı. " bir yerden tanıdık geliyor ama hatırlamıyorum." Dedi dudu.

Gözlerini devirerek "o benim ablam nasıl hatırlamazsınız." Dedi eda. Bir anda Dudunun gözleri açıldı.

" Periliçeye (perilerin kraliçesi) gidiyoruzuz hemen" dedi ani kararlar almayı seven dudu ve periliçeden izin aldıktan sonra saraya girdiler.

" Akşam vakti gelmenizin nedeni önemli olmalı." Dedi periliçe.

" periliçem bu kızı peri-fani dedektöründe aratabilirmiyiz." Dedi betüş ve fotoğrafı periliçeye verdi.

"Tamam geçin şöyle ." Periliçe fotoğrafı dedektöre koydu ve kim olduğunu söylemeye başladı.

"Çikek peri. Annesiyle yaşıyor. 17 yaşında."

"Periliçem çileği izleyebilir miyiz ?" Dedi eda

"Bunu yapmamız yasak ama bir kerelik sevdiğim periler için kurallar çiğnenebilir." Dedi periliçe gülerek.

Dedektördeki ekran açıldı.

"Beni bırak ben anneme gidicem betüşe gidicem." Dedi çilek " anneannem ve perihan teyze yaptıklarını öğrenicek ve seni mahvedecek. Merzuka ninemde geri aldığı sihirleriyle sana bilmediğin şeyler yapıcak." Dedi çilek ve ekranı dondurdular.

Sihirli Annem: Yeni NesilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin