Dacă ai ști că pe parcursul zilei ți se va întampla ceva rău, te-ai mai ridica din pat? Probabil ca da, te-ai ridica pentru că așa suntem noi oamenii, nu credem în ceva până nu ne aflăm față în față cu el, credem în ce vrem noi să credem pentru că ne este mai confortabil așa. Poate dacă aș spune acum că știam ce avea să mi se întâmple și totuși am ales să intru chiar în gura leului, voi fi considerat nebun, dar... cum puteam să cred? Cum puteam să cred un avertisment în defavoarea celor cu care am împărțit bune și rele în ultimi ani, să cred un străin în loc de prieten? Ah... ce naiv am fost.
— Nu o lua personal Eddy, nu e vina ta, Meg are niște calități extraordinare în actorie, cât despre noi a fost usor să ne "împrietenim" cu tine după ce ea a intrat în viața ta, saracul copil bogat care are nevoie de prieteni, ai fost o țintă sigură de la bun început! sarcasmul și amuzamentul era prezent în vocea lui, în vocea celui în care mi-am pus toată încrederea, și se pare că și viața, în spatela lui o umbră ce stătea dreaptă și mândră, mândră de treaba pe care a dus-o la bun sfârșit așa de ușor, se uita la mine cu dezgust, mi se parea de necrezut, acum cateva zile era o privire plină cu dragoste, până la urmă vorba că oameni au doua fețe era adevărată.
— Megan, de ce? Ce am făcut greșit ca tu să mă trădezi în halul ăsta, ce au făcut ei greșit? momentul când am întâlnit-o îmi aparu brusc în minte, dacă știam atunci că voi ajunge aici, aș mai fi întins mâna sa o ajut?
— Ai fost doar o misiune, nu am avut niciodată sentimente pentru tine, erai cea mai ușoară cale de a ajunge la părinți tăi, într-un fel tu i-ai omorât! vorbele sale reci îmi săgetă inima asemeni unui fulger.
— Atunci de ce ai spus-o, de ce ai spus te iubesc? De ce m-ai privit în ochi în timp ce o spuneai? De ce a fost nevoie să ajungi așa de departe?
— Au fost doar vorbe goale, nu trebuie neapărat să simți ca să zici te iubesc, ești atât de naiv, ai fost dezamagit de atâtea ori în viață și tot nu ți-ai învățat lecția, datorită prostiei tale vei muri astazi, va fi o plăcere să îti curm viața stupida! și în următoarea secundă un sunet puternic se auzi la urechea mea și apoi negru... Deci așa voi muri, de mâinile persoanei iubite...Ce patetic......
— Doctore, o să fie bine? se auzi o voce necunoscută de bărbat
— Da, cea a fost mai rău a trecut, fiul dumneavoastră e norocos, a fost la un pas de moarte. Doctor? Cum am ajuns la spital? Cum sunt în viață?
— White? Dumnezeule, bine că te-ai trezit, am fost așa de speriați! Am crezut că vei... dar nu își termină propoziția că începe să plângă, cine e femeia asta? În picioare lângă ea stătea un bărbat trecut de 40 de ani cu lacrimi în ochi, cine sunt oameni ăstia și de ce mi-a spus White? Frate, eram așa de confuz!
— După ce îi vom mai face niste teste, va putea merge acasă. spune doctorul, casă? Eu nu mai am casă, parinți mei sunt morți, totul din vina mea!
— Fiule, îl voi suna pe Red, e foarte îngrijorat, abia sa dus acasă nu a vrut sa te lase singur nici o clipă, știe cât urăști spitalele, și spunea că, când te vei trezi vei arunca cu ceva după el pentru că te-a lăsat singur. spune bărbatul amuzat dar totodată fericit apelând pe cineva. Fiule? Acum chiar că sunt confuz, am nevoie de explicații!
— Mă scuzați, cine este White?Cine sunteți voi? Și cine este acest Red? în acel moment bărbatul scapă telefonul din mană uitându-se la mine îgrozit!
,,— Mamă, uite! Am luat un 10 la mate! spun sărind în sus pentru ai atrage atenția de la calculator, dar aceasta mă ignoră trecându-și mainile nervoasă prin păr.
— Nu am timp Eddy! Du-te la tatăl tău! spune ridicându-se cu telefonul în mână.
— Dar el ma trimis la tine. spun șoptit strâgând foaia la piept și îndreptându-mă spre bucatărie.
— Hei puiule, ce ai acolo? Cum a fost azi la scoala? Greta mă întâmpină cu nelipsitul său zâmbet, o femeie de 50 de ani dar totusi așa de activă!
— Greta, mami și tati nu mă iubesc, nu au niciodată timp pentru mine! spun printre sughițuri, aceasta mă ia în brațe.
— Normal că te iubesc, părinți tăi sunt foarte ocupați ca tu să ai tot ce vrei, ești o comoară în viața lor!....
Era trecut de miezul nopți când mi se facuse sete, adormit mă îndrept către bucătărie oprindu-mă la ușa când am auzit-o pe Greta râzând.
— Te rog, trebuie să fiu drăguță cu el, dacă piticania se duce la șefi plângând că sunt rea cu el voi fi concediată imediat!
— Săracul copil, blestemat pentru că sa născut bogat, lumea va sta mereu cu el doar pentru că e bogat!
M-am îndepărtat ușor urcând inapoi spre camera mea, nu îmi mai era sete."
CITEȘTI
Nu spune "Te Iubesc"
Fantasy,,- Nu uita Red, atunci când inima primeste prea multe lovituri pur si simplu se înegrește... - Nu înteleg White, ai abia 17 ani și te cunosc de când eram în scutece, cine ar fi putut să te rănească ca să spui aceste cuvinte? și avea dreptate Whit...