Buraya başlama tarihinizi bırakabilirsiniz 🍀
"Say my name say my name say my name" mırıldanarak kulaklığımda çalan şarkıyı söylüyordum. Okula doğru ilerlerken bana gayet moral olan bu şarkıya hayrandım. Okulun ilk günüydü sabah, güzeller güzeli yatağımdan kalkmak ve bu lanet olası okula gelmek zordu. Beni öldürseler bu kadar zorlanmazdım. Gelmeden önce anneme "Okula gitmesem ne olur ya anne ne olur?" diye yalvarsamda çantamla birlikte kapının önüne koymuştu zalım annem. Müdürün kapısının önüne gelince kulaklığımda ki müziği kapatıp kapıyı çaldım.
"Gir"sesini duyunca kapıyı açıp içeri girdim. Müdür 35 yaşlarında beyaz saçlı biriydi sinirli ve katı biri olduğu buradan bile belli oluyordu insan sarrafı değildim ama insanları ilk görüşte az çok ne olduklarını anlardım. Yeni müdürüm sinirli ve katıydı ki müdür olmak bunu gerektirir di bence onca öğrenciyi dize getirmek çok da kolay değildi birde kolej olunca şımarık ve zengin çocuklara müdürlük yapmak kolay olmasa gerek. Düşüncelerimi susturup müdüre sınıfımı sordum.
"Ben sınıfımı soracaktım müdür bey."dedim sesim fazla sessiz çıkmıştı. Müdür gözlüklerini çıkartıp kafasını kağıtlardan kaldırdı.
"Yeni öğrenci Park Yooa mısın sen?"
"Evet hocam."
"Peki okulun 12/A." deyip telefondan birisini çağırdı. Gelen bir erkekti sanırım nöbetçi öğrenciydi "Baek hyun, öğrencimizi sınıfınıza götür lütfen." dedi gelen çocuğa bakarken şoklar içerisindeydim bu EXO'dan Baek Hyun du şaşkınca ona bakarken müdürün kapıyı işaret ederek "Çıkmayı düşünmüyorsunuz sanırım."demesi ile kendime gelip kapıya yöneldim. Odadan çıkıp merdivenlere yöneldim.
"Yeni kız adınızı bahşeder misiniz lütfen ?"deyip önümde eliyle bir hareket yaptı. Yaptığı harekete karşı kahkaha attım göz ucuyla Baek hyuna bakarken bana baktığını gördüm. Ama öyle normal bakmak değildi derinden baktı bunu fark ettim farketmemek mümkün değildi. Gülmeyi bırakıp konuşmaya başladım.
"İsmim Yooa sende EXO'dan Baek hyun değilmi?"aslında soru değilde doğrulamak istermiş gibi söylemiştim.
"Evet ben EXO'nun en karizma üyesi Baek hyun matmazel"dedi sınıfa çıkana kadar, Baek hyun ile konuşmuştuk . Sınıfa geldiğimizde neden bilmiyorum ama içimde biraz heyecan vardı. Sınıfın bakışları üzerimize toplandı
"Hocam yeni öğrenci" deyip kapıya yöneldi Baek hyun sonra çıkıp gitti. Hocaya dondüğümde
"Bize kendini tanıtmak istemisin" dedi Sarı saçları ben boyayım diye bas bas bağırıyordu. Sınıfa dönüp
"Park Yooa 17 yaşındayım"
dedim Bazıları gülümsüyor, bazıları konuşuyordu.
"Nereden geliyorsun Yooa dedi arka sıralardan biri
"Busan dan."
Sonraki dakikalar ders işleyerek gecti zil çalınca sıradan kalkıp kapıya yöneldim arkamdan Naeun! diye bağıran kişiye döndüm. Biricik kuzenim Park Chan yeol evet Exo'dan Chan Yeol benim kuzenimdi ama cok küçükken ayrılmıştık sonra hiç karşılaşmadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR OKULU lKAİl
FantasyAnormal bir okula düşmüştüm. Bu okulda herkes farklıydı. Özellikle o Kai denilen çocuk hemde çok farklıydı. Herkes değişikti herşey değişikti. Ben Park Yooa, bu Okulun Gizemini Bulacaktım.