Praca na konek uvu
Imię: Żabi Podmuch
Wiem, wogóle nie związane z tematem XD
Jak będziesz chciała, śmiało zmieniaj =3Płeć: Boi
Uznałam, iż będę oryginalna i zrobię boia. Jeśli chodzi o oryginalnośc, to pewnie jedna z niewielu prac z kotem o dość realistycznym umaszczeniu. Nie wliczam oczu.Charakter: Żabi Podmuch jest miłym, uprzejmym kocurem. Bywa kochliwy, lecz nigdy nic z tego nie wychodzi, nie ma szczęścia w związkach. Otacza się wąskim gronem znajomych, nie lubi tłumów. W większej grupie kotów czuje się niekomfortowo. Nie lubi być w centrym zainteresowania, przytłacza go to. Czasem zdarza mu się być tajemniczym. Mimo, iż wydaje się miły potrafi dobrze walczyć. Naprawdę boi się niewielu rzeczy. Głównie żmiji, panicznie się ich obawia. Przepada za wylegiwaniem się na słońcu, nienawidzi zaś kłócić się z innymi. Jest pasywnym typem kota, lecz bywa jak pająk w Minecrafcie XD Chodzi o to, że gdy się mu w nocy przeszkadza jest agresywny, na szczęście tylko słownie. Wynika to z tego, że gdy jest śpiący, zmęczony wszystko go irytuje. Jak widać, każdy ma swoje wady. Mimo tego Żabi Podmuch jest dość lubiany. Na ogół uważa się go za pozytywnego, odpowiedzialnego kocura.
I pytanie dnia, czyli gdzie znalazły się wyrazy?
Motyl- kocur ma dwie kępki futra między łopatkami, przypominające skrzydła motyla, dodatkowo porusza się z takim wdziękiem i gracją XD
Tęcza- różnorodność koloru futra. Starałam się uwzględnić jak najwięcej kolorów. Może nie jest to typowa tęcza, ale jakieś kolory to ma X"D
Róża- kolor oczu. Jest mieszanką koloru czerwonego (jak róża) i różowego. To chyba jedyna nierealna część ciała tego kota X""D
Mam nadzieję, że praca się podoba uvu
Co prawda trochę (bardzo) nie wyszła, ale w robieniu desingów najlepsza nie jestem qvpPrawdopodobnje opublikuję jeszcze na ig.
Jak są pytania (nie wiem sama do czego, no ale okei) to pytać śmiało uvuvu
Czemu to jest do góry nogami XD
CZYTASZ
ArtBook
Losoweuvu *krinczinstent* uvu Moje OC i arty i wszystko *XD* jest oryginalne i proszę o nie zgapianie, bądź kopiowanie o ile ktoś by chciał XD Jeśli chcesz mi napisać co jest źle, konstruktywna krytyka zawsze mile widziana =3 ●○Zamówienia zamknięte, o il...