5.dio
Sjedili smo omotani u deku pored jezera. Cula sam korake. Naglo sam se okrenula i ugledala Ashtona.
Ja: trebas nes?
Ash: ti stvarno ne cujes jel?
Ja: kae sad?
Ash: reko sam ti da se maknes od njega.
Ja: pardon,ali kolko se ja sjecam reko si mi da sam ti ja nitko i nista. To znaci da mi nemres naredivat.
Ash: nisam to mislio!
Ja: Ash ne izvlaci se.
Luke: idem ja.
Ja: ostani.
Ash: ne,idi.
Luke: poslusat cu njega.-Luke je otisao kod Caluma i Mikeya. Minutu je bila tisina,a onda se Ashton poceo ispricavati.
Ash: Kourtney,stvarno mi je zao,nisam mislio sve ono sto sam reko. Jednostavno sam bio zivcan i nisam razmisljao.
Ja: ti sad mislis da mozes sam tak doc,ispricat se i onda mislis da je sve oke? Ne,Ash,nemozes to napravit. Jesi ti svjestan kaj si ti meni reko? Kad se sjetis,tek onda mozemo pricat,a do tad mi se ne obracaj.
Ash: gle,znam kaj sam ti sve reko i fakat mi je zao i sve bi dao da mogu to ispravit. Ipak si mi polusestra.
Ja: stvarno,Ash,stvarno?
Ash: kaj?
Ja: prvo mi kazes da sam ti nitko i nista,a sad kazes da sam ti polusestra?
Ash: Gle,jednostavno mi je zao. Neznam kaj da napravim da ti se posteno ispricam.
Ja: prestani me odgurivat od Lukea.
Ash: Kourtney,ne...
Ja: e,onda nista. Netrebas mi se ispricat. Mozes ic.-okrenula sam se i krenula prema nekom puticu.
Ash: cekaj...
Ja: sta sad?
Ash: mozemo se dogovorit. Mozes bit s njim,mislim,mozes se druzit s njim,ali ne u mojoj blizini.
Ja: dogovoreno.
Ash: jel mi oprastas?
Ja: razmislit cu.
Ash: Kourtney...
Ja: da,oprastam ti.
Ash: stvarno mi je zao. Dodi.-povukao me u zagrljaj.-volim te.
Ja: i ja tebe.
Ash: sad kad je sve sredeno,valjda...idemo jest,moze?
Ja: da.
Krenuli smo nazad do satora. Putem nazad bila je tisina,nismo ni rijeci progovorili. Kad smo dosli,svi su nas gledali.
Calum: jel sve oke? Jel se trebam i dalje bojat Asha?
Ja: da i valjda ne.
Sjela sam sto dalje od Lukea,nije mi se to svidjelo,zapravo,nije mi se uopce svidjeo dogovor zato sto Ash i Luke provode dosta vremena zajedno,a to znaci da necu moc' bit s Luke-om nasamo.
Krajickom oka vidjela sam da me Luke gleda,nisam mogla izdrzat da ga ne pogledam i nasmijem se. Ash je to vidjeo,pogledala sam ga i samo spustila glavu.
Pojeli smo nekakve sendvice. Ustala sam i otisla u svoj sator obuc se. Obukla sam neke crne tajice,bijelu majicu na bretele i vansice.
Kad sam izasla iz satora,vidjela sam samo Lukea kako sjedi na stolcu.