İLK YARI

20 2 0
                                    

3. dakikada sahaya atılan yabancı maddeler nedeniyle maçın hakemi Mustafa Çulcu 3 numaralı anonsu yaptırdı. 

  9. dakikada sol taraftan serbest atış kullanan Steviç’in ceza alanına gönderdiği topa Fenerbahçeli futbolcular dokunamayınca, Galatasaray savunması meşin yuvarlağı kornere attı. Sağ taraftan Ortega’nın kullandığı korner atışında, Tuncay altıpasta topu kafayla ağlara gönderdi: 1-0 

  13. dakikada sağ çaprazdan ceza alanına giren Serhat’ın altıpasa gönderdiği topu Mondragon yumrukladı. Yusuf’a çarpan topu, savunma uzaklaştırdı.

17. dakikada Ayhan’dan aldığı pasla hareketlenen Pinto, ceza alanına girmeden topa sert vurdu ancak meşin yuvarlak az farkla üstten auta gitti. 

 25. dakikada sağdan korner atışı kullanan Ergün’ün kaleye gönderdiği topu Rüştü yumrukladı. Daha sonra savunma tehlikeyi uzaklaştırdı. 

 28. dakikada sağdan uzun bir taç atışı kullanan Ümit Davala’nın ceza alanına gönderdiği topu savunma uzaklaştırmak isterken, meşin yuvarlak penaltı noktası üzerinde Ergün’ün önünde kaldı. Bu futbolcunun kötü vuruşunda top üstten auta gitti.

29. dakikada Ortega’nın sağdan ceza alanına gönderdiği topu Yusuf kafayla aşırdı. Ancak Mondragon erken davranarak topu yumrukla uzaklaştırdı. 

30. dakikada Washington’un pasıyla ceza alanı dışında topla buluşan Johnson’un yerden şutunda, meşin yuvarlak yandan auta gitti. 

 31. dakikada Ümit Davala ceza alanına ortaladı. Kale önünde oluşan kalabalığın içinde müsait durumda Ergün ve Hasan topa sahip olamayınca meşin yuvarlak auta çıktı. 

 38. dakikada sağdan Ümit’in ceza alanına gönderdiği topa ileri çıkan Mondragon dokunamayınca, arka direkte bulunan Ortega kafa vuruşuyla topu kaleye gönderdi: 2-0 

       Karşılaşmanın ilk yarısı 2-0 Fenerbahçe’nin üstünlüğüyle tamamlandı.

TARİH 6 KASIM 2002Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin