PRIMA ZI DE SCOALA

167 4 1
                                    

Hey sunt Emily și am 19 ani azi este prima mea zi de școală și sunt foarte entuziasmata pentru că este o facultate prestigioasa și totuși am reuși să intru. E ora 7:34 și cursurile incep la 8:40 și mă duc să o trezesc pe Nico (prietena cea mai buna ). Intru in camera însă este goală și patul este aranjat și totul pare neatins . Mă duc în bucătărie pântru că sunt atrasa de un miros puternic de cafea și o vad acolo pregătind micul-dejun.
-Neata Nico, spun eu zâmbind ușor
-Neata, îmbrăcate în hainele de școală și vin-o să mănânci , somnoroas-o, adaugă această schițând un zambet larg.
Ce-i drept este o fire foarte ambițioasă și plăcută însă privind băieții ea nu le acorda importanță chear îi evită punând studiile pe primul plan , nu spun că nu ar trebui sa o facă insa eu sunt genul care este petrecăreață însă in acelasi timp am și rezultate bune la școală .
M-am îmbrăcat într-o pereche de blugi și un hanorac alb iar parul l-am strâns intr-o coada mai ridicată decât o fac de obicei și mă îndreptam spre bucătărie .
-Miroase delicios , spun eu .
-Mersi , grabeste-te sa nu întârziem in prima zi .
Am mâncat ouăle pe care le-a făcut și am sorbit cafeaua care deja se răcise și am tras geaca pe mine și luandu-mi rucsacul am esit. Am intrat în mașină mea și am pornit spre facultate .
Mă gândeam la noii colegi și dacă o să mă înțeleg cu ei pentru că sunt o fire care este perfecționistă și îmi place să acord chear și cel mai mic detaliu pentru că tot ce fac sa fie perfect . Peste ceva timp am pus și ceva muzica fredonând încet versurile . Ajungând la școală parchez atent masina și urcam la etajul 3 pentru că am fost informate că acolo este calsa noastă când am deschis ușa am văzut o grămadă de fete necunoscute . Fiecare se ocupa cu ceva unii citeau , unii vorbeau , unii stăteau în telefon însă eu nu cunoșteam pe nimeni mă așez în bancă cu un loc liber unde stătea o fata roșcată cu un zâmbet îmi spune:
-Hey tu trebuie sa fii una din cele 2 fete noi
-Da spunând cu o voce trâmbițată și nesigură..
-Super, eu sunt Eliza sper sa ne înțelegem bine.
-Si eu, eu mă numesc Emily .
Însă in clasa a intrat un băiat cu un corp bine lucrat o coafura puțin cam ciufulita și niște ochi căprui . Toți s-au ridicat eu nu am făcut asta crezând că este un coleg și îmi aranjam cărțile și mă uitam in agenda cu planificări sa vad ce orar am pe azi și ce trebuie sa fac . Deodată se aude Eliza soptind :
-Ridica-te el e dirigintele nostru ..
Atunci m-am ridicat confuză și agitata pentru că am privea atât de fix și schițând un scurt zambet de spune sa ne așezăm .
-Buna mă numesc Bogdan și sunt noul vostru diriginte , sper sa ne înțelegem bine și să fim prieteni , am 25 de ani și sunt profesor de sport ...
Lecția trece repede și vorbim despre noi spunând ce ne place să facem în timpul liber și cum ne cheamă . Când a juns rândul meu m-am ridicat respectuos .
-Eu mă numesc Emily și am 19 ani îmi place să citesct și să studiez astronomia .Atunci domnul Bogdan adauga :
-Si eu sunt fan astronomie , zâmbind larg .
-Bine de știut , spun eu puțin mandra .
După ce auzim clopoțelul ne ridicam toți din bănci iar eu mă apropii de domnul Bogdan .
- Îmi cer scuze pot sa întreb ceva ?
- Sigur, spune el încrezător.
- De unde pot lua orarul lecțiilor ??
-Amm.. pai vin-o in cabinetul metodica la a treia pauza voi fi acolo pentru că acum nu am cu mine .
- Sigur , o zi buna ..
- Mersi și tie.
Am avut romana cu domnișoara Elena , o profesoara super mișto cu parul lung și blond ta ochi mari albaștri și un corp super sexy care ia la caterinca toți băieții iar asta este foarte amuzant. După care am avut o ora de fizica cu doamna Mariana care este o bătrână de 74 de ani și este foarte severă și neplacuta .
Mă pornesc spre cabinetul metodica pentru că sa iau orarul lecțiilor însă de acolo se aud strigăte și țipături. Bat politicos la ușă și se aude o voce cunoscuta :
-Intra!
Intru iar acolo este domnul Bogdan ce soarbe niste cafea și partea opusa a camerei sta roșie de supărare domnișoara Elena .
-Imi cer scuze daca v-am deranjat .. spun eu puțin nehotărâtă .
-Nui nimic . adaugă domnul Bogdan .
-Discutia nu se încheie aici , spune domnișoara Elena care este supărată și curgandui lacrimile iese din cabinet.
- Orarul este aici , poftim Multimesc respectuos și es din cabinet pentru că de acolo este emanata multa energie negativă care mă agita și pe mine .
Dupa ce terminam lecțiile esim cu Nico din clădire și intrăm direct în mașina mea . După ceva timp Nico îmi spune:
-Nui așa că proful de spor e super drăguț ?
-Mda.. nu-i genul meu spun eu conducând atent pentru că este foarte aglomerat și plus de asta mai și ploua . Am vorbit despre diverse lucruri mărunte și ajungând în casă mă dezbrac și mă duc în baie sa fac un dus ,
când es îmi îmbrăcat lenjeria intimă și un maiou lag negru cu niste pantaloni curți albi . Mă duc la birou să îmi fac temele pentru acasă și mă uit ce lecții avem mâine și văd că prima lecție avem educația fizică cu domnul Bogdan . Totuși mă gândeam la ce a fost azi între domnișoara Elena și el . Totuși nu e treabă mea așa că prefer sa nu mă bag și sa uit de asta . Mă gândeam la diferite lucruri minore când atenția îmi este distrusa de un ciocănit în ușă , era Nico.
- Hey Emi mă gândeam să comandam o pizza ce zici?
-Suna bine comanda vin și eu peste 10 minute.
- Okey te anunț când vine pizza..
Apoi închide ușa mi-am terminat lecțiile așa că vreau să mă întind un pic in pat și să îmi verific mesajele .. peste puțin timp o aud pe Nico :
- Emi a venit pizza.. mă ridic și îmi stand parul într-o coadă foarte joasa . După ce am mâncat am mai stat putin și să făcut deja 21:03 așa că m-am dus la mine in camera să mă culc și am imbratisat-o pe Nico spunandui că îmi este somn și că vreau să mă culc .. aceasta a spus că se duce și ea sa se culce.

proful de sportUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum