MA LASAT BALTA

75 3 2
                                    

Mă urc pa scările blocului cu gândul la Bogdan și intru in casa in care nu era nimeni presupun că Nico e la întâlnire îmi fac un dus după care rămân în sutienul și în pantaloni scurți ci mă întind în pat să mă odihnesc peste ceva timp primesc un mesaj de la Bogdan " Hey , Emi vrei sa esim mâine la alergat în parc data de vei simți bine?🙂" Îl sun și îi afirm întrebarea după care mănânc ceva și mă culc . A doua zi mă trezesc cu dispoziție îmi iau un tricou pe mine și es în living unde este Nico și noul ei iubit
-Neata, spun eu somnoroasa
-Neata , Emi
-Salut Emily , Nico eu ar trebui sa plec acasă , pa . Și o sărut pe frunte
-Bine , pa. Spune Nico
-Cine e băiatul ăla? Întreb eu somnoroasa
-Noul meu iubit , Victor . Spune ea entuziasmata
-Mmm.. sa va tina , eu mă duc la alergat cu Bogdan
-Proful? Întreabă ea nedumerită.
-Da mă adus eri cu mașina și a zis că ar fi bine daca am alerga în parc să mă recuperez .
-Amm.. bine distracție plăcută . Zice ea..
                Bogdan
Mă gândesc la Emily și ce am făcut când eram la spital totuși a fost doar o greșală între noi nu poate egzista nimic . Mă duc să-mi fac un dus și mă îmbrac într-un hanorac roșu cu niste pantaloni gri apoi ii dau mesaj lui Emi " Hey ești gata?"
Apoi îmi răspunde " Da , acum cobor" mă incalt și es și eu panandumi căștile în urechi ascultând niste muzica es plecând spre parc și admirând vremea .
                     Emily
Sunt deja în parc și mă încălzesc cu niste exerciții simple apoi zăresc cu coltul ochiului că cineva se intreapta spre mine . Mă întorc speriata . Era Bogdan cu un zâmbet puțin arogant .
-Buna, cum te mai simți? Întreabă el în timp ce se încălzește și el.
-Salut , bine ,încă mă doare capul însă îmi va trece curând . Alergăm?
-Da , raspunzad cu un zâmbet la fel puțin arogant și sigur pe el.
După ce am terminat sa alergăm am plecat la o cafenea sa ne luam o cafea și poate ceva de mâncare pentru că nu am mâncat nimic. Pe drum am vorbit despre școală și ne-am cunoscut mai bine .
-Okey am ajuns , aratandumi spre o cafenea foarte drăguț amenajată și plină de oameni si cupluri. Intru apoi ne așezăm la o masa pentru a aștepta să vina un angajat pentru a ne deservi .
                   Bogdan
Fac cu semnul pentru a veni un chelner și o privesc pe Emi care pare să fi hotărâtă ce o sa comande
-Buna ziua cu ce pot sa vă deservesc??
-Hey , doresc un americano și o prajitura cu coacăze , spune ea respectuoasă.
-Eu vreau un americano și o plăcintă cu mere.
-Bine , comanda o sa vina peste 10 minute.
Mă uit la ea și îi zâmbesc prietenește ea face la fel și observ cum ii sclipesc ochii și mă gândesc cât de frumoasă este totuși îmi revin pentru că este o eleva iar eu profesor între noi poate sa existe doar o relație de prietenie , atât.
-Te simți bine? Întreabă ea ridicând o sprânceană.
-Da , mersi mă gândeam la niste chestii mărunte .
-Mm.. eu plec la baie revin imediat .
-Sigur , spun eu zâmbind
Își lasă telefonul pe masa și pleacă peste un timp telefonul bazae și primește un mesaj de la un tip Nicu in care scrie " Hello iubirea mea ❤️❤️❤️😇". Mă incrunt însă nu e treabă mea totuși mă deranjează acest Nicu poate e iubitul ei . Apoi o vad pe ea fericita esim de la baie
-Ai primit un mesaj . Spun eu puțin supărat. Se uita de la cine e și după toată fericirea ii dispare și se încruntă
-Nui nimic important . Spune ea supărată. E de la mama
-Mm.. spun eu totuși știam că nu e de la mama ei de ce mă mințit poate nu vrea sa știu că are iubit .
-Poftim comanda , pofta buna.
-Multimim spune Emi politicoasă . In timp ce vorbeam a primit un apel pe care la respins și la care eram sigur că era de la Nicu mă irită acest tip.
După ce am luat dejunul am condus-o până acasă și mi-a spus
-Mersi , eu plec pa
-Pa....
Ne-am întors că doi străini , eram dezamăgit ca mă mințit și ce motiv ar avea . Meh.. plec acasă pentru că mâine trebuie sa am o ora de dirigenție și trebuie să pregătesc ceva interesant.
                    Emily
Am ajuns in apartament care aparent era gol cred că Nico e cu Victor mă duc să-mi fac un dus și mă întind în pat apoi îl sun pe Nicu.
-Alo iubire , spune el încrezător .
-Ce vrei? Nu înțelegi că între noi nu mai este nimic ?? Spun eu nervoasa.
-De ce crezi asta ?? Iubirea mea. Spune el iritanduma.
-Pentru că sunt cu altcineva , am scăpat asta fara să mă gândesc
-Vreau și eu să știu cine îi noul tau iubit. Spune el
-Nui treaba ta.
-Pentru că nu egzista?
-Ce te face sa crezi asta?spune eu
-Apropo m-am mutat in București și sunt șanse să ne vedem de curând
-Lasa-ma odată în pace ,prostule nu vezi că nu vreau sa am de aface cu tine??
-Pa ne vedem mâine în parc la alergat.
-Mda urmărești idiotule??
Apoi îmi închide nu pot să mă duc mâine la alergat o sa vina sa mă vadă și nu vreau asta mă culc puțin . Și mă trezesc la 18:43 pentru că se aude ușă a intrat Nico și Victor crezând că încă dorm sau dus la ea in camera din care se auzeau săruturi pasionale și gematuri. Mă enerveaza sa ascult cum fac dragoste așa că îmi pun muzica și mă culc în pat . Mă trezesc a doua zi la 6:54 pentru că aud cum Victor iese  din casă mă uit că am un apel de la Nicu sper că Bogdan sa nu se supere că nu vin azi și că l-am lăsat balta. Mă îmbrac in un pulover alb cu dungi negre o salopeta neagra și niște tenisi negri cu parul lăsat pe spate îmi iau niste ochelari de decor rotunzi mă fardez mă dau cu rimel și puțin luciu de buze roz deschis cu sclipici îmi iau geanta și în drum spre școală cumpăr o cafea tare fara zahar.

 Mă îmbrac in un pulover alb cu dungi negre o salopeta neagra și niște tenisi negri cu parul lăsat pe spate îmi iau niste ochelari de decor rotunzi mă fardez mă dau cu rimel și puțin luciu de buze roz deschis cu sclipici îmi iau geanta și în drum ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aoropo m-am gândit să vi-l arat pe Nicu și Victor

                  ={Nicu}=

                  ={Victor}=

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                  ={Victor}=

                  ={Victor}=

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sa fac și capitolul 4??

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 12, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

proful de sportUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum