CIKKK BBBB CIKKK BBBBB
Aku terus terjaga apabila terdengar alarm yang amat merdu(´∀').
Fon aku ambik.
6:00 a.m.
Aku kemas katil dan pergi ke bilik air sambil mengenyeh mata.
SKIPOPIPAPE
baju kemeja putih dan skirt berwarna biru dan emas aku pakai. Kot berwarna biru pekat dengan lencana sekolah aku sarungkan.
Bedak aku tepek sikit bagi putih. Lip balm aku pakai untuk menutup bibir yang sedikit pucat.
Jam dinding aku kerling.
6:20 a.m.
K dah nak kol 7 so better aku gerak.
SKIP LAGI GAISS
Perkarangan sekolah yang besar menarik perhatian haku.
Basikal aku letakkan di tepi pondok pengawal. Senang nak lari nanti. Huhe(/^▽^)/.Uuyeah lompat bintang sikittt.
Ehh lopak air!!
Ha apa lagiii???
Kitaaa lompattttt
"Woi budak"
Belum sempat aku nk lompat tiba-tiba datang seseorang namja.
"Bwo?!" Marah siak aku, dah lah kacau mood aku.
"Kau tu bukan budak lagi,tak yah nak lompat dalam lopak tu lah" dia menarik perlahan telinga aku.
"Yah! Kau siapa sebenarnya hah ?!" Aku menepis tangan dia dari sentuh telinga aku yang gojes..
Dah lah kuat dia tarikk. Anjing toll.
"Aku ? Aku min yoongi. Senior kelas 6A-1" dia memasukkan tangan ke dalam poket.
"Yaishhh apa hak kau nak tarik telinga aku hah?!" Aku memarahi nya perlahan.
Senior kottt.
Takut wehh .... Ehek acah jer╮(─▽─)╭
"Kalau kau lompat dalam lopak air tu kena kat aku, so aku mencengah dengan menarik telinga kau pabo." Dia menggosok rambutnya kuat.
"Aishshshs dah lah malas nak layan mamat tepung cam kau"aku menghentak kaku tanda malas melayan.
"Bwo?! Yah!! Kau panggil aku tepungg?!!!"dia menarik kembali telinga aku.
"Awhhh!!! Appo!!!" Sakit lah woi.
Apa salah aku.
Masuk sekolah jer kena cam ni.
Oklah aku mengaku salah aku jugak sebab kalau aku lompat nanti lopak air kena dia.
Tapi pasal lopak air pun nak gaduh ke ?
Balik rumah basuh lah baju tuu biar bersih.
Kenapa kena marah akuಥ_ಥ ."Ishhhh lepaslahh!!" Aku merentap tangan dia.
Tapi tak lepass
Setan
Tiba-tibababababababba.
"Hyung?"
_____________
♡´Chocolate'♡
YOU ARE READING
Chocolate | jjk
Fanfiction+kerana sepeket coklat . . . . . . . . . . . . . start-11/1/20 end - ╮(─▽─)╭