Bangtan yurdu
Taehyung anlatımıyla
Şu anki durumumuz Jungkook lavaboda Jimin ile bende önce ben gireceğim kavgası yapıyoruz.
Jm- önce ben geldim diyorum pis uzaylı çekil ya
Th- eee yani napam bu işlerin öncelikle alakası yok
Jm- yaa çekilsene altıma yapıcam o zaman görürsün önceliği
Th- aman be geçJungkook lavabodan çıktı. Jimin de bana pis bir gülüş atıp tam girecekken ondan önce davranıp ona dil çıkardım ve zafer. Hahaha sen kimsin oğlum bana baş kaldırcan? Şimdi yap altına. İşlerimi halledip lavabodan çıktım. Jimin hâlâ pis pis bakıyor. Mal ya.
Aşağı mutfağa doğru indim. Yani bir günde güzel bir şekilde kahvaltı yapsak nolcak? Valla bir gün zehirlenicez sonumuz o olucak.
Th- kahvaltıyı kim hazırladı. Hayır yani madem yapmasını bilmiyorsun yapma
Sg- ne dedin sen?
Th- ben mi?
Sg- evet sen
Th- bu kahvaltıyı kim hazırladıysa çok güzel hazırlamış eline sağlık dedim.
Rm- yağcılarda inecek var
Th- ne komik amaKahvaltıya geçtik. Tabii kahvaltı demeye bin şahit ister. Tam şu içiyordum ki
J- blackpink ile aynı yurtta kalacakmışız
Boğazım da kaldı. Ne yani bunu daha sonra söylesen.
Th- her sabah kız sesiyle uyanmak ne güzel ama
Sg- aynen öyle yemin ederim kafama sikicekler
Jk- eee napcaz o kızlarla aynı yerde kalmaktansa düşüncesi bile mide bulandırmaya yetiyor.
Rm- yapacak bir şey yok. Kabul etmek zorundayız
Jh- iyi yanından baksanıza dicem de iyi yani yok.
Bu dediğine hepimiz hunharca gülerken
Jm- ne zaman gitcez?
Jn- yarın akşam üstü
Th- nee o kıyafetler nasıl toplanacak
Jn- şimdiden başlayın biterKahvaltı bulaşıklarını her zaman ki gibi jimin ve j-hope bıraktık. Odalarımıza kıyafetleri toplamak için dağıldık. Cidden bu kıyafetler topla topla bitmez. Off yaa nereden çıktı bu işler. Bir insan neden yurt değiştirmek ister ki?
Akşam 6 gibi bütün işlerimizi bitirmiştik. Tam 9 saat işimiz anca bitti. Hepimiz odalardan yorgun bir şekilde çıktık.
Sg- bir daha bana iş yaptıranın ağzına sıçarım.
Rm- mal biz mi yaptırdık. Bir yerlerin yiyorsa git bunu bang pd söyle.
Th- katılıyorum.
Sg- niye politikacı mısın sen her boka katılıyorsun
Th- haha ve ha ne komik ama espri seviyen Jin hyungu geçti.
Jn- lan benle ne alakası var. Her boka Jungkook yaptırıyor. Mal mal konuşmasa öyle şeyler söylemem.
Jk-he senin esprilerin gayet düzgün benim laflarım bozuk
Jm-sen konuşma lan
Jk- sen hangi ara bu konuya dahil oldun.
Jh- abi bir konuşmadan ne manalar çıkardınız. Sizi sözlük diye bastırcam.
Th- Ortam baya bozuldu dağılın gençler ve kendini genç hissedenler
Jn- sensin be yaşlı
Th- heheBöyle uzun süre tartışmaya devam ettik. İlerleyen saatlerde akşam yemeğini hazırlamaya başladık. Hayret bir şekilde hepimiz mutfaktayız. Neymiş efendim son günümüzü birlikte akşam yemeği yapacakmışız. Böyle saçma saçma şeyler söyledi Jin hyung. Hayır yani yemek yapmaktan anlamam da beceremem de.
Jn- Taehyung önünde ki yemeğe odaklan
Th- hyung ben anlamıyorum gidiyim ben. Diyerek tam hareket ettiğim sırada
Sg- geç lan yerine ben bile buradayım. Sana noluyor?
Th- offf
Jn- hyunglara oflanmaz
Jimin'e doğru sanki annem dedim.
Jn- seni duyuyorum
Pis Jimin pis pis gülerken başımı sallamakla yetindim.Akşam yemeğini yedik ve hepimiz odalarımıza dağıldık. Ama ben düşünmekten uyuyamıyorum. Acaba iyi kızlar mı? Burnu havada her şey bizim diyen tiki kızlar gibi mi? Yoksa çok mu pısırıklar? Ama ödül törenlerinde gayet eğlenceliydiler. O yüzden iyi kızlardır her halde. Neyse ya düşüne düşüne kafayı yemektense şimdi uyuyım yarın düşünürüm. Ve kafamı yastığa koyar koymaz uyudum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Size de iyi geceler...❤
Bu arada tam 550 kelime oldu. Acaba diğer bölümde bizi neler bekliyor? Eğer bir fikriniz varsa lütfen yazın. Çünkü şu an üretmiyorum.