Jestem kim jestem, ale wypada się przedstawić i powiedzieć coś o sobie. A zatem, jestem Broken. Od dziś możesz mnie tak nazywać. Mam w tej chwili 21 lat. Od 11 miesięcy wychowuje Anastazję, moją Córkę. Zapewne chcesz wiedzieć co z jej Ojcem. To skomplikowana historia miłosna pełna bólu, nie do końca szczerej miłości i manipulacji. Skrzywdził mnie bowiem już kilka razy.
Moi przyjaciele? Nie mam ich. Oni wszyscy to fałszywe kurwiska. Nie potrzebuje ich w swoim życiu. I z tego miejsca życzę im wszystkiego co najgorsze.
Mój stan psychiczny? Istna kaplica, uwierz. Coraz częściej myślę o bardzo radykalnych rozwiązaniach i pewnie gdyby nie mój malutki Anioł Stróż to już by mnie tu nie było.
Moje życie to pasmo Nie kończących się problemów.
Jestem na przykład ofiarą przemocy domowej, fizycznej i psychicznej. Mieszkam w domu samotnej matki. Nie mam własnego kąta. Prawie od nikogo wsparcia. Zmagam się z chorobami. Fizycznymi i psychicznymi. Z fizycznych mam wrodzoną wadę serca, anemie, chorobę Hashimoto czy skolioze. A psychiczne? Zaburzenia osobowości, zaburzenia depresyjne, zaburzenia odżywiania i stany lękowe.Nie wiem co by tu jeszcze poruszyć, ale w niedalekiej mam nadzieję przyszłości chce podzielić się swoimi doświadczeniami i życiem codziennym.
CZYTASZ
Moja Ostatnia Spowiedź
Teen FictionRodzaj osobistego pamiętnika. Wylania z siebie bólu, który za mocno mi już ciąży na sercu i w życiu.