ilkbahar

1 0 0
                                    

ertesi sabah okul yoktu ve kerem kahvaltı hazırlamıştı oturduk ve kahvaltı yaptık kerem yorgun görünüyordu yanına oturdum ve ateşine baktım ateşi yoktu ama bayılacak gibiydi onu yatağına götürdüm biraz daha uyumasını söyledim saat 10:00'a kadar uyumuştu uyandırmaya gittim uyandı yorulduğunu söyledim artık iyiyim dedi ve öptü utandım ve gülümsedim sonra üstümüzü değiştirdik dışarı çıktık yeni şeyler aldık ve 1 hafta sonra keremin doğum günüydü ne alacağımı düşündüm ve sonra bir şey alacaktım bir kahveciye gittik ve oturduk kahvelerimizi içtik giderken bir ilan gördük k-pop konseriydi ve gitmeyi çok istedim grubun ismi 'sweet boys' du ve kereme gitmemiz için yalvardım sonunda kabul etti konser+fanmeting+yemek için bilet aldım kerem gelmeyeceğini söyledi peki dedim konser yarındı ve birçok şey aldım onlar için çok sabırsızdım akşam oldu kerem beni eve bıraktı tatlı rüyalar dedi öptü sarıldım ve gitti eve gittiğimde hemen odama çıktım ve yeni aldığım şeylere baktım çok güzellerdi sonra şarkılarını açtım ve uyudum sabah oldu ve çok heyecanlıydım konser saat 15:00'da idi konsere gittim ve çok güzel konser verdiler sonra ise çocuklardan biri bana baktı öylece bana bakarak şarkı söylüyordu ne olduğunu şaşırdım ama çok utandım ve çok mutluydum ellerinde gül vardı ve o çocuk elindeki gülü bana verdi ve bana öpücük yolladı o kadar utandım ve şaşırdım ki bunu kerem görseydi o çocuğu mahvederdi ama çocuğa kıyılmazdı o derece yakışıklı  sonra işin fanmeeting kısmına geldik hepsinin imzasını aldım ve sıra bana gül veren çocuğa geldi imzasını attı ve numarasını yazdı bana lütfen beni ara ve numaramı kimseye verme dedi elimi tuttu öylece kaldım şaşırdım sonra fanmeeting bitti sıra yemek işine geldi hep birlikte oturduk ve birlikte sohbet ettik çok mutluydum min hyuk yani bana gül veren çocuk bana seninle bir gün ayrı olarak yemek yiyelim dedi bakıştık ve kafamı çevirdim soju ikram ettiler içmek zorunda kaldım 3 bardak içtik kafam çok güzeldi sonra uyuyakalmıştım nerede olduğumu bile bilmiyordum sabah olmuştu ve uyandım bilmediğim bir evdeydim kalktım ve mutfağa doğru gittim sweet boys grubu vardı inanamamıştım şok geçirdim neden burada olduğumu sorduğumda çok sarhoş olduğumu ve mırıldanıp peşlerini bırakmadığımı söyledim çok utanmıştım özür diledim ve hemen gideceğimi söyledim kalıp kahvaltı etmemi istediler ve çok acıkmıştım kabul ettim kahvaltı yaptık ve tam gidiyordum ki min hyuk kapının önünde beni durdurdu ve telefonumu numaramı almıştı ve silmesi gerektiğini söyledim içeriye girdi ve suratıma kapıyı kapattı eve gittim kerem birçok kez aramıştı onu aradım ve meşguldü evine gittim evdeydi ve sinirli bir şekilde bana bakıyordu çok öfkeliydi nerede olduğumu sordu bende dün çok sarhoş olduğumu ve onların beni evlerine götürdüğünü söyledim bana bağırarak birde evlerine mi gittin dedi sarhoştum dedim dinlemedi her yeri kırıp döktü ve ona 'SENCE YAPTIĞIN ŞEY DOĞRU MU EĞER BÖYLE YAPACAKSAN SENDEN AYRILIYORUM'dedim.Ve ağlayarak gittim bir parka oturdum kendimi çok kötü hissediyordum sonra yanıma biri oturmuştu o min hyuk'tu şaşırdım 'neden ağlıyorsun eğer seni ağlatanı bulursam onu çok pis döveceğim'dedi. gitmesini söyledim gitmedi ve elimi tutup beni gizli bir yere götürdü neresi olduğunu sordum ve onun gizli yeri olduğunu benden başka kimsenin bilmediğini söyledi bir müzik açtı daha önce hiç duymamıştım ve çok huzur vericiydi bana sarıldı sarılmaya ihtiyacım olduğu için bende ona sarıldım sonra ona bu şarkıyı nereden bulduğunu sordum kendi şarkısıymış ve hiç kimse bilmiyormuş kimseye demeyeceğime dair söz verdim beni lunaparka götürdü kafamız dağılmıştı eğleniyorduk sonra tam tamına 3 ay geçti min hyuk ile konuşmaya devam ettik bir daha Türkiye'ye geleceğini söyledi ve 1 hafta sonra gelmişti çok yakındık onun gizli yerine gittik ve bana çıkma teklifi etti ne diyeceğimi şaşırdım keremi artık sevmiyor gibiydim ama bilemiyordum ona düşüneceğimi zaman tanımasını istedim tamam dedi sonra min hyuk ile gezerken bir an karşımda iremi gördüm karnı biraz şişti ve karnını tutuyordu hamileydi birini bekliyordu onu izledim vee beklediği kişi keremdi... 

hayatımın şokunu yaşadım sonra ilerledik onlarla göz göze geldik kerem garip bir şekilde bakıyordu içimden birden keşke şikayetimi geri almasaydım dedim onunla evlenip çocuk yaptığına inanamamıştım irem geldi ve kulağıma fısıldadı teşekkürler arkadaşım artık teyze oluyorsun dedi sonra min hyuk elimi tuttu ve hızlıca beni götürdü sonra bir yere oturduk min hyuk kendi şarkısını açtı ve onu dinledik sonra elinden tuttum ona doğru döndüm ve teklifinin hala geçerli olup olmadığını sordum bir an gülümsedi geçerli dedi ve o zaman teklifini kabul ettiğimi söyledim sarıldı ve bana baktı bir süre sonra ise öptü aradan tam olarak 4 ay geçti ve biz hala sevgiliydik sabah beni aradı ve bir adres verdi oraya gelmemi söyledi oraya gittim balonlar vardı yerde güller ne olduğunu pek anlamamıştım sanırım süpriz yapacaktı ilerledim ve karşımda bir kutu vardı kutuyu açtım ileriye gitmem gerektiği yazıyordu ve ileriye doğru gittim biir tane daha kutu vardı onu açtım arkanı dön yazıyordu kafam karıştı arkamı döndüm ve diz çökmüş elinde yüzük olan bir min hyuk gördüm bana 'benimle bir ömür zaman geçirmeye bir ömür benimle olmaya hastalıkta sağlıkta her zaman yanımda olmaya ve yanımdan hiç ayrılmamak üzere benimle evlenir misin ?' dedi ve o sıra çok şaşırdım ve kızardım mutlu olmuştum.

ilkbaharWhere stories live. Discover now