Arkadaslar bir sey daha eklemek istiyorum oyuncularimiz Francisco Lachowski ve Barbara Palvindir.Telefondan yazdigimdan dolayi oyuncu ekleyemiyorum.Birde yazim yanlislari olabilir kusura bakmayin.Hizli yazmaya calisiyorum.
2.bolum
"Sen...bana carpan cocuksun"
"Hayir sen bana carptin"
"Ben sana carpmadim" diyerek aglamaya basladim.Biliyorum cok duygisalim o yuzden hemen agliyorum ama bu durumda da kim aglamaz ki sevgilim beni aldatmis.
"Niye agliyorsun ben uzduysem bilerek oldu canim kusura bakma" pis pis siritiyordu yakisikli olmasa doverdim de Nerde sende o guc iç sesimi susturmaya calistim.
"O yuzden degil salak,sevgilim beni aldatti..." bir dakika ben simdi neden bunu bir yabanciya soyluyorum ki ama sanki tanimamama ragmen bana guven veriyor kimsenin vermedigi guveni veriyor.
"Ayni kaderi yasiyoruz demek ki"
"Sen demi aldatildin"
"Evet oyle bir sey sayilir"
Sabaha kadar konusmustuk ilk defa gunesin dogusunu bile gordum cok guzelmis.
"Gunesin dogusu ne kadar da guzelmis."
"Daha once hic gormedin mi?"
"Hayir,yoksa sen cok aldatiliyorsun da hep buraya gelip gunesin dogusunu mu izliyorsun."
"Tabi canim ben zaten 2 gunde bir aldatiliyorum da zaten o yuzden boyle hep gelip izliyorum..."
"Gercekten mi?"
"Senin gercekten kafada varmi ya ne sacmaliyorsun.Bu arada biz isimlerimizi bilmiyoruz." dedi.
"Tabi ya.Ben ruya" dedim.
"Bende Kivanc" dedi.Kivanç ne kadar guzel bir isim...
Vote siniri 10 vote hadi vote verinnnn.
Yorumlarinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buyuk Asklar Nefretle Baslar
Literatura Kobiecaİkimizde zor zamanlar gecirirken karsilastik.Ve...