hola nois i noies jo ara mateix estic a clase i en teoria he d'estar llegint però estic escrivint un llibre, aixiiiii..... Queeeeeee....... S'oposi que puc. Bueno us comento una mica sobre mi.
Pri.er de tot em dic ☮️ pau visca a Cardedeu, vaig a l'institut plarcell i a 1r ESO A tinc uns quants amics amb els que jugo a clash royale a l'hora de lectura, espero que la profe no em pilli escrivint això perquè em mata!!!!! Bueno, ara falten cinc minuts per acabar l'hora de lectura i em despedeixo de nosaltres perquè tinc la profe al costat i si em pilla no podré acabar el llibre bueno segueixo demà adeuuuuuuuuu...
FLIPANT ara ja sóc a casa i he aconseguit editar el llibre 🤣🤣🤣 encara que no ho domino massa😥😥😥per Sert estan molt guais els emojis ja que és poden posar aquí.Avui a l'hora de lectura ja tornem a estar engrescats.
Ara jo tranquil escrivint i al meu devant un dels meus millors amics també està escrivint un llibre. Ja sé que pot estar avorrit però és que no se que escriure puc fer algo més animat com per exemple com ens motiven al pati.
Jo sóc un otaku i al pati amb el colegas ens fem unes partidets al clash royale i abans jugàvem al brawl stars.
El clash royale s'ha posat de moda per què jo abans jugava amb el meu pare i aquests dies els hi vaig dir si volien fer clash royale i ara s'ha posat de moda per Sert estem tots en el clan del meu pare i els amics de la seva feina.
El clan es diu C10PITICOLLONS però per trobar-lo heu de escriure C10 i baixar una mica la llista de clans. El meu pare i el seu amic de la feina són els més bons del clan i jo fa un més que jugo i ja sóc lliga 3 🤯🤯🤯🤯🤯👌👌👌👌increiiiiible Bueno jo us deixo Una imatge del meu perfil del clash royale i del clan aviam si us apunteuI aquí acavo el diari d'un otaku així que si algú es vol unir a el clan serà ben vingut
YOU ARE READING
El Diari D'un Complet Otakuuuu
General Fictionva sobre jo i els meus amics la Pandilla otaku