Yine aynı sabah .Rolf tuvaleti işgal etmiş .Hala bekliyorum sanki hiç çıkmayacak ,hafiften sesleniyorum ;
-Rolfe ?
Cevap yok .
-Rolfe ?
Cevap yok .Tekrar sesleniyorum ;
-Rolfe çabuk ol altıma kaçırmak üzereyim !
-Patlama .Çıkıyorum .
Sifon sesiyle beraber rubenin çıkışını görüyorum .Artık tuvaletteyim .Sonunda .
Bayan Candice kahvaltıyı hazırlıyor .Bayan diyorum ama annem .Her sabah olduğu gibi kahvaltıyı hazırlayıp evden çıkıyor .Temizliğe gidecek para gerekli .
-Çıkıyorum ben gelmeden evde olun .
-Tamam .
Herzamanki gibi tamam .Ama annemden 4 saat sonra eve geleceğiz bunu en iyi Mrs. Candice biliyor ama belki bir umut erken geliriz diye geleneği bozmuyor .
Bu arada ailemi tanıtmadım. Rolfe abim, 7 yıldır üniversite okuyor hala sınıfı geçemedi ve herşeye rağmen tüm sürtükler ondan hoşlanıyor.Bunu nasıl yapıyor daha anlamış değilim .Pasaklı ,terli kıyafetleri hiç değiştirmez. Kavgacı ve asi bir kişiliği var hayal kurmaktan yada romantizmden hiç hoşlanmaz ve çok da yakışıklı .Mr. Stainer ise babam ,bir itfaiyede görevli neredeyse hiç birbirimizi görmüyoruz .Ve kız kardeşim carry .Tam bir baş belası .
Hala kendimden bahsetmedim .Adım Luiz ,Leandro ailesinin ortanca çocuğuyum .Liseye gidiyorum ve tek tutkum boks .
Coup salonunda boks çalışıyor ve zamanımın çoğunu Rolfe ile orada geçiriyorum .Ve hayat hikayeme başlıyorum .Bu gece Rolfe'un zor bir maçı var .