y k s t y t t ö.
kaks sanaa.
noi kaksi sanaa pyörii mun päässä hyvin usein. Mä en pääse niitä pakoon, ei sillä että haluaisinkaan.
noi kaks sanaa muodostaa sen yhden tytön, josta mä nyt kai puhun.
se yksi tyttö on hyvin suloinen.
Hänen hymynsä on kaunein asia maailmalla.
Mulla on ikävä sen yhden tytön haleja.
Ne oli parhaita.
Joskus kun tuolla yhdellä tytöllä oli luistelunäytös, ja mä valokuvasin heidän joukkuetta, salaisesti haaveilin, että voisin tehdä niin tulevaisuudessakin.
tuo yks tyttö on hieman hölmö, ja tekee välillä ihan päättömiä juttuja.
voisin lähteä tuon yhden tytön kanssa vaikka reppuraissaamaan Pohjois-Koreaan ja sieltä Saharaan.
Tuo yksi tyttö vihaa valkosuklaata ja rakastaa turkinpippureita.
Tuo yksi tyttö saa mut ihan sekaisin, ja heittämään kärrynpyöriä.- äiti kun joskus tosissaan luuli, että tapaan jonkun islantilaisen Joonatanin joka on super pitkä ja hyvin rikas. -
Tuo yksi tyttö pukeutuu uskomattoman hyvin. (ja omistaa isänsä paidan, joka minun tekee mieli varastaa)
Tuo yksi tyttö on pikaliimattu mun ajatuksiin.
tuo yksi tyttö omistaa lyhyet sormet, jotka on söppänät.
Pilkkasin aina tuota yhtä tyttöä hänen pituudestaan, vaikka hän on nyt ainakin 3cm pidempi.
Tuo yksi tyttö nukahti aina ennen mua, ja heräsi hyvin aikaisin.
olin nakuuinnilla tuon yhden tytön kanssa joskus elokuussa, kun oli jo kylmä.
tuo yksi tyttö puhui aina niin että sanoi jokaisen sanan jälkeen "mmhh" "ööö" ja kiusasin häntä siitäkin joskus, vaikka se oli ehkä suloisin asia ikinä (se tarttui myös minuun hyvin nopeasti)
Tuo yksi tyttö oli hyvin ujo ja tuskin puhui kenellekkään.
Tuo yksi tyttö lässytti kanssasi joskus 1lk. opettajilla ja meidän vanhemilla meni siihen varmasti hermot.
Tuo yksi tyttö kertoi aina innostuneena hänen serkkunsa jostain törttöilyistä.
Tuo yksi tyttö on hyvä kaikessa, ja on aina valmis hyppäämään johonkin uuteen.
Tuo yksi tyttö omistaa hyvin pienen käsialan, ja ihmettelin aina miten joku pystyy kirjoittamaankin nätisti.
Tuo yksi tyttö omisti kaksi kissaa, joista mä en vieläkään tunnista kumpi on kumpi.
Tuo yksi tyttö omistaa hyvin mukavan ja pehmeän sängyn, johon voisin muuttaa asumaan.
Tuolla yhdellä tytöllä on myös kaksi vähemmän ja joskus enemmän ärsyttävää siskoa.
Tuo yksi tyttö vaihtoi yhdessä vaiheessa huoneensa järjestystä varmaan joka toinen viikko.
Tuo yksi tyttö omistaa erittäin herttaisen mummon.
Tuo yksi tyttö tanssi joskus kanssani sateessa, jolloin ukkosti myös vähän.
Tuo yksi tyttö pelkäsi myös jossakin vaiheessa ukkosta, pelkää ehkä edelleenkin.
Tuo yksi tyttö käytti myös jossakin vaiheessa usein vaaleanpunaista hupparia (joka minun tekee mieli myös varastaa)
Tuo yksi tyttö omisti 1lk. kissarepun, jossa oli hänen puhelinnumeronsa.
Tuo yksi tyttö käy usein Levillä, ja muutenkin Lapissa.
Tuo yksi tyttö rikkoi kerran puhelimensa, koska heitti sen parvelta patjalle.
Tuo yksi tyttö ja minä skippasimme kerran hänen viulun soittotunnin ja menimme kaupunkiin hakemaan paljon karkkia makuunista. (Sain äidiltä porttikiellon siihen paikkaan jossa hänen soittotuntista pidettiin)
...Tuo yksi tyttö on ihan liian ihana.
Tuo yksi tyttö on huolehtiva.
Tuo yksi tyttö ei koskaan jätä ketään yksin.
Tuo yksi tyttö on lahja maailmalle.
Tuo yksi tyttö on vain niin ihmeellinen.
Tuo yksi tyttö kuuntelee aina.
Tuo yksi tyttö osaa aina sanoa ne oikeat asiat, eikä koskaan painosta ketään puhumaan.
Tuo yksi tyttö on riittävä ja haluan hänen myös ymmärtävän sen.
Tuo yksi tyttö on vaaleanpunainen kuu ja musta aurinko jokaisen elämään (ei jokin blackpink light stick)Tuo yksi tyttö on ihminen kenen kanssa voisin jakaa huoleni ja elämäni.
Ne on isoja sanoja, enkä ole varma miten niitä edes tarkoitan sanottaviksi, mutta nuo sanat ovat totta.Tuo yksi tyttö on ihminen jota ajatellen puoli neljä aamuyöstä, kun pitäisi tehdä historian ja matikan läksyt.
Tuo yksi tyttö taisi viedä sydämmeni ja muutti maailmani.
~ v i i m a .
YOU ARE READING
feEl1NGs
Short Storyaiheita ja ajatuksia omasta elämästäni ja ripaus vähän muutakin