Bölüm 1

19 1 0
                                    

O akşam her şey çok normal başladı arabanın içinde 4 kişi yola koyulmuştuk ben yani Abby sürücü Hannah ön Alice ve Charles da arka koltukta oturuyordu hannah ve ben bir kayak tatiline çıkıyorduk kardeşlerimiz alice ve charles da peşimize takıldı. Onlarda bizle gelmek istemişti bizde onları getirmeye karar verdik kalacağımız otele daha bayağı bir yol vardı. Gece olmuştu ama biz hala yoldaydık yavaş yavaş uykum gelmişti hannah şöför koltuğuna geçmeyi teklif etmişti ama henüz ehliyet sınavına girmediği için ona olmaz demiştim böyle giderse bir dinlenme tesisi bulup uyuyacaktık. Çünkü benim yavaş yavaş uykum gelmişti ve artık yolu bile tam göremiyordum.

Tam o sırada hannah yol kenarında bungolov evlerin bulunduğu bir dinlenme tesisi görmüştü hemen arabayı park edip bu gecelik bir bungolov kiralamak için gördüğümüz bungolovun içine girdik bu arada kar iyice artmıştı burada garip ve rahatsız edici bir sesizlik vardı bungolovu kiralama için gittiğimiz bungolovun içinde bir adam vardı adam bungolovları burada değil dağa biraz çıkmamız gerektiğini söyledi bizde bir anahtar alıp paralarını verip dağa çıkmaya başladık rahatsız edici rüzgar sesi ve soğuk dışında her şey güzel gidiyordu bungolova vardığımızda etrafta 4 bungolov vardı bizimkisi ortadakiydi diğer insanlar buraya geldiğimizi görünce yardım edip elimizden valıizleri aldılar teşekkür ettik onlarda hoşgeldiniz diyip gittiler bungolova girdiğimiz anda içerideki sıcaklık

çok güzeldi hemen valizleri içeri alıp bizde içeri geçtik bungolovda 2 oda vardı odalarda ikili yakak ve pencereden başka hiç bir şey yoktu alt katta ise küçük bir salon ve küçük bir mutfak vardı. hepimizin uykusu vardı ben kardeşimi yani charlesı hannah da kardeşini alıp yani alice alıp birbirinin aynısı olan iki odaya geçtik yatak o kadar rahattı ki başımı koyar koymaz uyumuşum geceleyin istemsizce uyandım kardeşim bana sarılmıştı kolları çok sıcaktı tahta parkeden bir gıcırtı geldi ama çok uykum olduğu için takmadım ve uyudum bu ses kafamın içinde yankılanıp duruyordu sabahleyin bir hıçkırık ve ağlama sesi ile uyandım hannah alıyordu çünkü alice hiç bir yerde yoktu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

secrecyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin