Thanks for your permission @ChimchimzKookie97 It's so lovely story and I thought everyone should read it. Thank you again!
☆☆☆
Jungkook telefonunu yataklarının hemen yanındaki masaya koydu ve gözlerini kapattı.
"Bu saatte kimle mesajlaşıyorsun?" Jimin keskin gözleriyle ona bakarken sordu. Jungkook hayali olarak gözlerini devirdi, hüsran içinde saçlarını çekti. Döndü, eşine baktı.
Jimin son zamanlarda garip davranıyordu. Her zaman kiminle olduğunu, kiminle mesajlaştığını ve bunlara benzer şeyleri soruyordu ve bu durum Jungkook'u sinirlendiriyordu.
"Neden bana söylemiyorsun?!"
"Seni aldatmıyorum!" Jungkook karşılık verdi. Jimin'in gözleri genişledi, kanı öfkeyle kaynıyordu.
"Öyle olduğunu söylemedim!" Jimin sertçe cevap verdi.
"O zaman neden soru sormayı kesmiyorsun?!" dedi ve Jimin tekrardan patlamadan önce sessizlikle geçen bir an oldu.
"Çünkü sen benim eşimsin ve bilmem gerek!" Jungkook burnundan soluyor, dilini yanağının içinde yuvarlıyordu.
"Jimin, çok gülünçsün!"
"Ama beni seviyorsun!" Jungkook kaşlarını çattı.
"Sevmediğimi mi söyledim?"
"Hayır," Jimin somurttu, "Ama gülünç olduğumu söyledin, gülünç bir eşle evli olman benim hatam değil." Büyük olan açıkladı. Jungkook gözlerini sıkıca kapattı. Jimin'in çok inatçı olduğunu biliyordu ve bunun sevimli olduğunu düşünüyordu ancak şu an Jimin'in inatçılığı ve saçma sebepleri yüzünden sinirliydi.
"Jimin, yorgunum." Alçak tonda söyledi, yorulmuştu, ve sadece dinlenmek istiyordu. Yarın sabah katılması gereken önemli bir toplantısı vardı, o yüzden şimdi dinlenmesi gerekti fakat eşi ona izin vermiyor ve onu rahatsız etmeye devam ediyordu.
"O zaman dinlen. Kimse seni durdurmuyor." Jungkook hayalinde gözlerini devirdi.
"Sen şikayet etmeye devam ederken nasıl dinleneyim? Şimdi kapa çeneni ve uyumama izin ver."
"Şimdi de çenemi kapamamı istiyorsun." Oda sessizliğe büründüğünde Jungkook göğsünde bir suçluluk duygusu hissetti.
"Flörtleşirken konuşmamı duymaktan hoşlandığını, sesimi sevdiğini söylemiştin." Jimin titreyen sesiyle söyledi. Jungkook gözlerini sıkıca kapattı.
Eşiyle karşılaştı. Eşinin düşmeye hazır gözyaşlarını görünce kalbi battı. Onun yanağını okşadı.
"Üzgünüm, sevgilim." Jungkook mırıldandı.
"Seni terslediğim için üzgünüm. Hala sesini duymayı seviyorum, yemin ederim, sadece yoruldum, biliyorsun senin hakkında her şeyi seviyorum-" Jimin dudaklarını genç olanın dudaklarına bastırdı.
"Laf kalabalığı yapma." Jimin somurtarak söyledi. Jungkook kalbinin ısındığını hissetti ve büyük olanın alnını, burnunu, yanaklarını öpmek için eğildi; Jimin kıkırdadı.
"Dur, uyuyalım." Jimin gülümseyerek söyledi.
☆☆☆
Jimin, eşinin yolunu kapatan ana kapının önünde inatla durdu.
"Jimin, gitmeliyim."
"Hayır!" Jimin haykırdı ve Jungkook'un dudaklarından bir iç çekiş firar etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[TR] Something is Wrong With My Wife, Jeon Jimin
Lãng mạnJungkook ve eşi Jimin'in garipleşen davranışları hakkında kısa bir hikaye.