1

536 34 2
                                    

"Kimi öldürdüğün umrumda değil demiştim. Beni artık bir sal lütfen."

Saatlerdir arkada oturan genç çocuk susmuyordu ve zaten sinirli olan Taehyung daha da sinirleniyordu. " Artık susacak mısın?" bıkkınlıkla söylediği şeyle genç çocuk yan bir gülüş attı. " Çok komiksiniz Bay Katil. Burada kaçırılmak üzereyim galiba ve benden susmamı mı bekliyorsunuz?"

"Evet." diyerek bir anda elindeki silahı genç adama doğrulttu. "Aa ben de tam susuyordum." silah doğrultmasıyla otomotikmen kalkan eliyle masumca gülümsedi. "Aferin." diyerek önüne dönen Taehyung'un arkasından dil çıkardı.

"Seni görebiliyorum." diyen Taehyung ile arabanın aynasında göz göze gelince omuzlarını kaldırarak tekrar masumca bir gülümseme yerleştirdi suratına.

...

Uzun süren yolculuk sonrası içi geçen genç çocuk gelen kapı sesiyle uyandı. Bir benzin istasyonundalardı ve Taehyung inmiş bir çalışanla konuşuyordu. Genç çocuk tam zamanı diyerek arabadan hızlıca indi ve koşmaya başladı. Bunu gören Taehyung da onun peşinden koşmaya başladı. Genç çocuk hızlı olsa da onun kadar değildi.

Koşuşturma sonucu genci bir köşede yakaladı. "Ay yine mi siz? Selam Bay Katil." Taehyung sinirle dişlerini alt dudağına geçiriyordu. Sinirli bir şekilde güldü "İşimi zorlaştırmayı kes." Genç çocuk dudaklarıni büzdü " Ne yapmışım ki ben?" diyerek bilmemezlikten gelmeyi seçmişti.

Bir anda arkadan gelen polis arabasının sesiyle bir köşede olan genci daha da köşeye sıkıştırdı. Taehyung kafasını çevirip baktığında polislerin bu çevrede dolaştığını  hatta bir kaç polisin onların olduğu tarafa geldiğini gördü.

Neler olduğunu anlamaz şekilde yüzüne bakan genç çocuğun bir eliyle belini kavradı. Diğer elini ise yanağına koyup dudaklarını birleştirdi.

Polisler gidene kadar sadece dudakları birleşik durabilirdi ama Taehyung daha fazlasını yapmakta sakınca görmedi. Taehyung diğerininin dudaklarını eziyordu. Sanki kaçmasının hıncını almak istercesine hırçın bir şekilde öpüyordu. Genç çocuk şaşkın bir şekilde sadece duruyordu.

Taehyung tehlikenin geçtiğini anladığında dudaklarından ayrıldı. Genç çocuk "Şimdi ben senin suç ortağın mı oldum?" diye şaşkınca söylendi. Taehyung yarım bir şekilde sırıtarak konuştu.

"Jeon Jeongguk, zaten çoktan olmadın mı?"

aslında oneshot yapmayı düşünmüştüm o yüzden olaylar hızlı gelişti ama zaten mini fic olur büyük ihtimal😧

Psycho, TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin