"Bir de beni araştırdın mı?" şaşırmış bir şekilde Katil Bey'in gözlerine baktım. "Ne yapmamı bekliyordun? İş üstündeyken beni izleyen sensin." tek kaşını kaldırarak konuştu. "Sende ortalık yerde halletmeseydin ne yapabilirim?" omzumu kaldırıp indirdim. Yanından uzaklaşırken o da benim peşimden geliyordu. Bu adamdan kurtuluşum yok gibiydi.
Kaçamayacağımı anlayarak tıpış tıpış arabaya bindim. O da benim peşimden sırıtırak arayaba bindi. Oflayarak kollarımı birleştirip arkama yaslandım. Bir yolunu bulup bu adamdan kurtulmam gerekiyordu.
Dikiz aynasından bana bakıp "Bakıyorum da sesin çıkmıyor hiç." diyerek hâlâ sırıtmaya devam etmesi iyice sinirlerimi bozmaya başladı. Cevap vermeyip camdan bakmaya devam ettim. O da çok üstelemeyip önüne döndü.
Uzun bir araba yolculuğundan sonra dağ evi tarzında bir yere gelmiştik. Kapımı açmasıyla arabadan indim.Etrafa kısaca göz gezdirdiğimde burada yardım isteyebileceğim bir tanecik bile insan olmadığından emin oldum. "Tam bir katile yakışır ev. Tebrikler güzel seçim Katil Bey."
Kolumdan tutup beni peşinden sürüklemeye başladı. Kapının önüne geldiğimizde anahtarıyla açarken tek kaşını kaldırıp "Hâlâ bana katil bey demeye devam mı?" diye sordu. "Katil bir bey olmasaydın sana Katil Bey demezdim hem adını bilmiyorum bile."
Kapıyı açtıktan sonra içeri geçip evin ışıklarını açtı. Dağ evinin içi resmen zenginlik kokuyordu. Sevdiğim bir kokudur. Şöminenin yanındaki odunları alıp şömineyi yaktı. Ben ayakta durmus o ne yaparsa izliyordum. "Kim Taehyung." Bir anda dediği şeyle anlamamazlıkla "Ne?" dedim. "Adım Kim Taehyung. Bana artık adımla seslenebilirsin."
"Adını falan söyledin senin için sorun değil mi? Buradan çıktıktan sonra seni polise verirsem ne olacak?" şöminenin başından kalkıp yanıma geldi ve kollarımdan tutup beni koltuğa oturtturdu. Ben oturduktan sonra hâlâ ellerini çekmemişti üstüme eğilmiş bir vaziyette duruyordu. Aramızda geçen bakışmadan sonra konuşmaya başladı.
"Buradan çıkamayacağın için sorun olacağını sanmıyorum güzelim."
bu hikaye ile ilgili çok güzel planlarım var👿👿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psycho, Taekook
Fanfiction"Beni bir psikopatmışım gibi hissettiriyorsun." (kingdom come bitince devamı gelecek)