~Wstęp~

2.7K 70 64
                                    

Witajcie

Przed nami ciężka robota czyli napad na mennicę. Pamiętajcie nikt nie może zginąć. Policja nas jeszcze nie zna, i niech tak zostanie.

To co zaczynamy?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bohaterowie:


Profesor: dowodzi całą grupą podczas napadu i jest odpowiedzialny za jej uformowanie. Tworzy plan, w którym dopracowany jest każdy szczegół.W swoim idealnym planie nie mia zamiaru nikogo skrzywdzić.

Tokyo: To ona jest nieokiełznana, łamie zasady i sprawia wiele trudności. Kocha Rio ale nie umie odnaleźć się w stałych związkach, próbuje szalonych rzeczy.

Rio: jest młodym chłopakiem, który nie ma kryminalnej przeszłości i zwykłych, kochających rodziców. Podczas napadu zakochuje się w Tokio, która gra na jego uczuciach.

Denver: sprawia wrażenie niezbyt inteligentnego chłopaka, który chce uciec od szarości życia. Wraz z ojcem decyduje się na napad.

Helsinki: trafia do grupy ze swoim bratem Oslo. Początkowo wydaje się być groźny i niedostępny, jednak wraz ze śmiercią brata mięknie.

Berlin: Przyrodni brat Profesora, który cierpiał cierpi na rzadką nieuleczalną chorobę zwyrodnieniową mięśni, którą odziedziczył po swojej matce. W  trakcie napadu był kobieciarzem i zawodowym złodziejem. Miał za sobą 27 napadów i robił to dla utrzymania wysokiego standardu życia.

Nairobi: Była handlarka narkotykami, która wykorzystywała swoje dziecko do sprzedaży narkotyków na placu zabaw. Dziecko zostało jej odebrane. Jest zakochana w Helsinki.

Lizbona: Pani inspektor początkowo ściga Profesora i daje się uwikłać w jego manipulacje. Prowadzi z nim negocjacje, jednocześnie nie mając pojęcia o tym, że zna go osobiście. W wyniku komplikacji, Profesor nawiązuje z nią relację, żeby zapobiec katastrofie i zdobyć dodatkowe informacje. To moment, kiedy tych dwoje zakochuje się w sobie. Kiedy prawda wychodzi na jaw, Raquel przyjmuje stronę swojej miłości,

Sztokholm: Sekretarka w Mennicy, która zakochuje się w Denverze, który opatruje jej ranę i opiekuje się podczas napadu. Jest w związku z żonatym mężczyzną, Arturo i spodziewa się jego dziecka.

Moskwa: Ojciec Denvera, który zginął w Mennicy, przed ucieczką grupy Profesora. Był odpowiedzialny za tunel, który był drogą ucieczki. Ma świadomość, że jego życie potoczyło się nie tak, jak powinno

Palermo: Bliski przyjaciel Berlina, zakochany w nim bezgranicznie. Jest homoseksualnym mężczyzną, który w dalszym życiu kieruje się dewizą - "bum, bum, ciao", co oznacza "zaliczyć i porzucić". W trzecim sezonie zdobywa serce Helsinki, który chce czegoś więcej niż przygodnego seksu.

Bogota: to człowiek, który ma dziecko w każdym porcie. Każde z jego dzieci ma inną matkę. Spawacz nosi jednak zdjęcia każdego z nich w swoim portfelu. Uważa, że dla dzieci nie można zmieniać tego, kim się jest, bo można je przez to znienawidzić.

Marsylia: pozostaje na zewnątrz, żeby nadzorować kwestie komunikacyjne i być szpiegiem dla całej grupy. To on jeździ z telefonami po Madrycie, żeby zakłócić możliwość namierzenia Profesora i Raquel.

Oslo: Brat Helsinki

La Casa De Papel ||Zodiak Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz