1. deo

103 11 6
                                    

Budim se, 6:30h, prva misao koja mi je prošla kroz glavu bila je: ,,opet škola" vikend mi je toliko brzo prošao da nisam ni primetila, provela sam 2 dana učeći za test iz matematike koji imam danas. Uzela sam tanku belu bluzu i tamno plave farmerke. Umila sam se i oprala zube, tada je već bilo 6:45h. Otišla sam u kuhinju da vidim šta imam da jedem, inače ja sam osoba koja definitivno obožava hranu. Moj tata je otišao u subotu na poslovni put u Aljasku. Mama je bila kući i spremala se da ide na posao. Spremila mi je pahuljice sa naseckanom bananom, jabukom i malinama, moje omiljeno. Doručkovala sam i listala fejs, ali kao i obično, nema ništa posebno.

Došlo je vreme da krenem. Obula sam kožne čizmice i izašla napolje jer je Allison već stigla.
Allison i ja smo na putu do škole pričale o svemu i svačemu. Ušle smo u školu smejajući se. Primetila sam nekog novog učrnika dok je stajao pored svog ormarića, zajedno sa Skotom. On je bio učenik 4. godine.

Ušle smo u učionicu i sele jedna pored druge, prvi čas smo imale hemiju a zatim srpski pa matematiku. Pričale smo sa Lydiom dok profesor nije ušao u učionicu.
,,Dobro jutro deco, prestanite sa pričom i spremite se za čas."
,,Dobro jutro profesore."
,,Ima li odsutnih učenika?"
,,Ne, svi smo tu!"
,, Odlično, otvorite stranu 145. i probajte da uradite 121. zadatak."

Spakovala sam knjige i cekala da zvoni. Za to vreme nastavila sam svoj razgovor sa Allison.
Zvono!
,,Uredu ucenici, mozete sada da idete."
Ustala sam i otišla po jaknu koja je bila zakacena na čiviluk .
,,Doviđena profesore."
,,Doviđena."
Dan u školi nije prošao baš savršeno. Vratila sam se kući i odmah legla na krevet, morala sam da završim domaći, spremim šta da jedem, da učim, i sve ostalo. Mama mi je idalje bila na poslu.

Otišla sam do prodavnice i kupila sve što mi je bilo potrebno i za kolače a i nešto da jedem. Kada sam stigla kući, uzela sam da jedem i da radim domaći iz srpskog i da pravim projekat iz hemije koji mi treba za sutra. Bilo je već 7:10h, mama mi se vraća za manje od sat vremena. Završila sam sve obaveze oko škole i uzela da posedim sobu.

Nakon što sam završila sa sređivanjem sobe, uzela da gledam svoju omiljenu seriju na laptopu. Nakon jedne epizode mama mi je ušla u sobu i pitala me hoću li da jedem nešto. Na šta sam ja odgovorila da već jesam.

Mama je otišla dole a ja sam nastavila da gledam seriju. Nakon par epizoda mi se upalio ekran telefona, stigla mi je poruka sa nepoznatog broja.  Pisalo je:
,, Vaše prijave za faks su prihvaćene, potvrdite da ste videli ovu poruku time što ćete poslati tačne podatke preseljenja. "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 05, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Glasovi u mojoj glaviWhere stories live. Discover now