( e mai mult scenariu dar na...)
BTS CAND ISI MARTURISESC SENTIMENTELE FATA DE TINE
JIN: Va fi dulce si romantic. Te va invita la el acasa, chiar daca a mai facut-o, si iti va propune sa pregatiti cina impreuna. Ambii o sa va distrati aruncand cu mancare unul in altul, pana cand acesta devine serios dintr-o data, apoi acesta va incepe sa isi marturiseasca sentimentele fata de tine asteptand un raspuns din partea ta. Deindata ce ii spui si tu ca il placi acesta sare sa te imbratiseze si iti saruta usor buzele.
JIMIN: Va fi foarte rusinos. Nestiind cum sa o faca, se va gandi la ceva alternativ fara ati spune direct. Acesta isi pune mana pe umarul tau, dupa care scoate o hartie din buzunar pe care scrie:
Vrei sa devi:
a) partenera lui Jimin
b) a
c) amandoua
Acesta nu mai putea de nerabdare sa vada raspunsul ( chiar daca orice incercuiai erai tot acolo) , insa cand vede ca incercuiesti 'c' iti sare in brate si te saruta.
NAMJOON/ RM : Va fi foarte serios in legatura cu asta. Te va invita la o plimbare ascultand tot ce spuneai. Cand ajungeti la finalul drumului ii sugerezi sa va intoarceti dar acesta de prinde de mana si te opreste, dupa care isi marturiseste sentimentele. Nici nu te lasa sa-i raspunzi pentru ca imediat te intreaba: 'Vrei sa iesi cu mine?' De indata ce spui 'da' aesta incepe sa ambeasca si isi arata gropitele, dupa care te ia de mana si va intoarceti, ca si cum ti-ai dorit inainte.
V/ TAEHYUNG: Va fi foarte ciudat, negandindu-se cum sa o faca pana acum. Stateati pe plaja iar el a inceput sa vorbeasca despre cuplurile ce treceau pe langa voi. Dupa ce tu spui ca te simti singura el te intreba random: ' Vrei sa iesi cu mine, astfel nu te vei mai simti asa singura.' De indata ce spui 'da' acesta se apleaca, sarutandu-te pe obraz.
YOONGI/ SUGA: O va face cu swag. Acesta te invita noaptea la o plimbare in care iti povesteste despre problema care o are el cu dormitul, spunand brusc : ' Ce ar fi sa iesim, astfel nu o sa mai dorm singur.' Va fi foarte nedumerit de reactia ta dar cand accepti acesta te ia in brate sarutandu-ti fruntea.
J-HOPE/ HOSEOK: Se va comporta normal. Te va invita intr-un parc de distracti, spunand glume si facandu-te sa razi. Dupa ce decideti sa plecati, ii spui ca a fost prea scurt timpul petrecut impreuna. Dupa asta, isi face curaj si te intreaba daca vrei sa mai iesiti si sa faceti lucruri amuzante ca azi, evident ca tu accepti spre bucuria lui.
JUNKOOK: Va fi foarte emotionat si tacut, dar a planificat acest moment cu mare atentie. Te va invita la cinema, lasandu-te pe tine sa alegi filmul. Dupa ce filmul se termina, acesta te duce in magazine cumparandu-ti tot ce vrei. Dupa ce iesi din magazin cu un urs mare de plus, il intrebi de ce face asta. Acesta zambeste spunandu-ti: ' Pentru ca te iubesc!' . Dupa ce isi marturiseste in detaliu sentimentele lui fata de tine, acesta te intreaba daca vrei sa mai iesiti. Dupa ce esti de acord, acesta te ia in brate iar dupa iti da un sarut pe obraz.