Açelya'nın ağızından
Okula geldik.Telefonum çaldı.Selin'in kolundan tuttum çünkü Deniz arıyordu.
-Alo Deniz.Ne yapıyosun?Ne zaman geleceksiniz? Ufaklığı ne zaman göreceğiz?
- İyiyim ya sorduğun için sağol.!
- Pardon.Gaza geldim.Ama kaç aydır görmüyoruz tatlışı bu arada yaşına girdi mi?
- Öncelikle bugün 15:30 da geliyoruz.
- Aa biz okulda oluyoruz.Ama konu Asy- sizseniz tabi geçeriz ilk gün zaten.
-Olur.Alırız sizi.
- Tmm.Bye By- Ne oluya önüne baksana.
- Ço- çok af edersiniz.Be- ben önüme bakmıyodum.Çok afedersiniz.
- Açelya iyi misin ne oldu?Bişey mi oldu?
-Yok iyiyim.Dengesizin biri Çarptı telefon düştü.Hadi ben eve gidiyorum siz Selin'i Alıp gelirsiniz.Hadi öptüm.
Önüme döndüğümde bana çarpan oğlan belimi tutuyodu.4 saniye kadar göz göze geldik.Sonra;
-Si- siz iyimisiniz?Size bir şey oldumu? Ben çok özür dilerim.dedi.
Geri çekilerek"ben iyiyim sorun değil."dedim.Sonra arkadan tanıdık bir grup sesi geldi.Arkamı döndüm.Allah Deniz,Fırat,Selin ve minik Asya bana doğru geliyolardı.Yanıma geldiler.Hepsine şaşırmışcasına baktım.
- Siz bana yalan mı söylediniz?
- Mağlesef öyle oldu.
Sonra Fırat'ın sesini duydum.
- Aa adaşım naber lan? Arkamı döndüğümde Fırat çarpıştığım çocukla el sıkışıyodu.Demek onun adıda Fırat.
- Siz nerden tanışıyosunuz?
-Biz çocukluk arkadaşıyız.dedi yeni tanışdığım Fırat.Gülümsedim.Asında yapmacık bir gülümseme olması gerekiyodu ama birden kendiliğinden yerleşdi.😌Deniz ordan konuya girdi."bugün Asya'nın doğum günü." Fırat"senin çocuğun mu?" Dedi.Deniz ordan "evet"dedi."Hepimiz beraber hazırlamamız lazım"dedim.Fırat diğer Fırat'ın sırtına vurarak "Hadi sende geliyosun"dedi.