Yine hergün ki işlerimi yapıyordum. Tabikide çok yorulmuştum. Kendime şöyle güzel bir kahve yapayımda oturup içerim diye düşünmüştüm.
Hmmmmm acaba kahve tozu nerde?
Bulamadım evimde çalışan emine ablaya sordum. Çünkü o hergün mutfağı temizliyor.
Bana, baştan 2. Dolapta diye seslendi. Suyum kaynayınca kahve tozu koydum gittim içeri telefonumu alıp insta. Ya girdim.Aaaa evet söylemeyi unuttum. Ben şekeri asla kullanmam. En son 7 Yaşımda annemin yanında koymuştum. Ama.... Şimdi annem yanımda yok. Birtek bana kalan bi babam ve bi ablam. Başka kimsem yoktu...
Hmmm bugün herkes geziyor. Bi ben evde oturuyorum derken aniden elimdeki telefon titreyip çalmaya başladı. Bide baktım ki caaanm babişkom arıyor.
Aloo babişko nasılsın? iyisin umarım. amerika gezin nasıl gidiyor? eğlenebildin mi? ( Büyük bir heyecanla soruyordum daha çok soracak şeylerim vardı amacevap vermedi babam endişelendim) ALOO BABAA niye cevap vermiyorsun dediğim gibi yabancı bi adam bana : endişelenmeyin babanız trafik kazası geçirdi hemen söyleceğim hastaneye gelinz dedi. Bende donup kaldm elimdeki sıcak kahvenın üzerime dökülüşü ile sıçramam bir oldu tamam taamam hemn geliyorum dedim...
Hemen 1,2 parça kıyafet alıp amerikaya gittim. Adamın söylediği hastaneye geldim arkamı döndüğüm an tekerlekli sandalyedeki babamı gördüm. Şok geçirdim o an.
Elim ayağım buz kesildi sanki.
Doktora hemen sordum nasıl babam? İyimi? İyileşicek mi? Ne za dediğim an doktor : biraz sakin olun
Babanıza çarpan araba çok kötü çarpmış o yüzden babanız....... Babanız.....
Babam nee doktor?
Babanız felç iyileşmesi 2,3 ayı bulur. Her hafta düzenli tedaviye gelmelisiniz. Dedi.