POV Alex
Ma mõtlesin kaua kas ja kuidas ma peaks Emilyle endast rääkima. Seda, et mu isa on osa Ameerika suurimast maffiaühingust, et ma pean varsti võtma üle ta koha ja, et ma ei kujuta ennast ette ilma Emilyta. Kuidas saab üks tüdruk nii lühikese ajaga nii lähedaseks saada? Miks mul on kange tahtmine kaitsta teda ja hoida teda kogu hinnaga?
Ma pean välja mõtlema kuidas ma üldse peaksin kõike seda Emilyle rääkima kui ta ei soovi minuga suhelda ja ma isegi ei tea ta kontaktandmeid, et talle instasse kirjutada.
Jahh mu isa on salaühingus ja mina ei suuda isegi tüdruku instat üles leida..POV Emily
Mõtlesin kaua, miks Alex nii käitus. Mis toimub selle poisi peas? Ja kas ma tegelikult tahan üldse teada, vist mitte.
Aga anyway ma tulin koju kinost, film oli isegi päris hea arvestades, et see oli komöödia. Võtsin riided seljast, käisin pesus ja jäin teleka juures Gossip Girli vaatama.
Ärkasin telefonihelina peale. Vaatasin kella- 2:36, Vöôras number.
Imelik- mõtlesin ma, kes võiks mulle nii hilja helistada? Aga võtsin siiski vastu.
"Hallo"
"Tere Emily"
"Kellega ma räägin?"
"Ee ma olen Alex, ma sain su numbri Sara käest." mõmises ta mulle telefoni
"Alex, kas sa oled täis?"
"Eiii, mida sa ajad ainult paar shoti võtsin, ma tahtsin sinuga rääkida."
"Äkki räägime hommikul, ma olen väga väsinud?"
" Ei see ei saa oodata, kas me võime palun kokku saada ma tahan sulle midagi rääkida."
"Keset ööd?"
"Jah."
"Okei, saame kooli ees poole tunni pärast kokku, sobib?"
"Näeme"
Panin toru ära ja hakkasin riideid selga panema. Mis saab olla nii oluline, et ei saa hommikuni oodata? Kõndisin mööda tänavaid kooli poole ja seal ta seisis.....Loodan, et meeldis❤️
Peacevõite voteda ja kommenteerida mis teie arvates edasi juhtuda voiks
YOU ARE READING
Ma armastan sind...
RomanceRaamat räägib 17. Aastasest Emilyst(hüüdnimi Amy) , kes järjekordselt peab vahetama linna ja kooli. See on tema jaoks raske aga Emily on tugev. Emily leiab endale kiirelt parima sõbranna, nimega Sara. Emily saab tuttavaks poisiga, kes polegi nii tav...