Pohled Beatrice: Vzala jsem Petera do náruče a pomalu šla Happymu naproti , doběhl necelých 10 metrů k nám , viděla jsem ho jak sotva popadá dech , ale přesto vzal Petera do náruče a odnesl zpět do uzdravujícího sálu . Před mýma očima zavřeli dveře a já zůstala sama na chodbě, nervozně jsem chodila sem a tam, řvala jsem a prosila aby mi Petera zachránili , že jsem přišla v dětství o své rodiče a nemohu teď přijít o něj když jsem ho konečně našla .
Pohled Happyho: Vyšetření Petera proběhlo rychle a zjistilo se že dostal zánět v okolí rány která byla dost hluboká a hlavně dlouho trvalo než se mu dostalo ošetření .Vyšel jsem ven za Beatrice a oznámil jí co se stalo a že bude vše v pořádku aby neměla zbytečný strach, ránu mu vyčistí a dostane léky a s jeho uzdravujícími schopnostmi bude za chvíli v pořádku . V tom jsem si uvědomil že jsem řekl něco co mělo zůstat utajeno, třeba si toho v rozčilení ani nevšimla. Ale omyl : co jsi říkal Happy , že má Peter nějaké uzdravující schopnosti ? Ano něco takového ale o tom si pak musíte promluvit sami nemohu za jeho zády nic říkat a ani nechci .
Pohled Petera:Pomalu jsem otevíral oči a rozhlížel se okolo a nechápal jsem co se stalo a kde jsem .Potom jsme uslyšel nějaký hluk a rozmazaným pohledem jsem uviděl uplakanou Beatrice která ke mě přiběhla a pevně mě objala .Po chvíli jsem viděl jak Beatrice vstala a ubrečeným hlasem na mě promluvila a řekla že se mi nic nesmí už stát . Ochraptělým hlasem jsem se zasmál a řekl že takovéhle podobné věci se stávali i když jsem o tobě nevěděl a neznali jsme se .
ČTEŠ
The Last Avenger on the earth
ActionJmenuji se Peter Parker neboli líp známý jako Spider-Man a posledních 5 měsíců jsem jediný žijící Avenger.