အာပါး အာပါးေရ....
အိုမား ..အိုမား....
ဟဲ့ အမေလးဘုရား ေျဖးေျဖးလာပါ သားငယ္ရယ္....
အာပါး....
ဗ်ာ..
သားဒီေန႔တပ္ထဲလိုက္မယ္ေနာ္ ...
မလိုက္ပါနဲ႔သားေလးရယ္ ေလ့က်င့္ေရးကြင္းကိုသြားစစ္ရမွာ ရံုးမွာေနတဲ့ေန႔မွလိုက္ေလ နားပါအံုး မေန႔ကမွျပန္ေရာက္တာကို.....
အား မရဘူး လိုက္မွာ မလိုက္ရ ရင္သားတစ္ေန႔လံုးေျခ ဆင္းငိုမွာေနာ္....
ေအာ္ဒီခေလးနွဲအသက္ကသာ၁၉ရယ္စိတ္က၉နွစ္ခေလးအလား....
ေအးပါ လိုက္လိုက္ေနာ္....
ဟီး အာပါး အေကာင္းဆံုးပဲ ဆာရာဟယ္ အားပါး .....
မားကေရာသားေလး.....
မားကိုလဲခ်စ္တယ္မြ.....
ဒီလိုပါပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔မိသားစုကတကယ္ကိုေပ်ာ္စရာေကာင္းပီးေအးခ်မ္းတယ္ အာပါးကေတာ့စစ္တပ္ကရာထူးႀကီးတဲ့ေနရာကေပါ့ မားကေတာ့ ရတနာဆိုင္ေလးဖြင့္ထားတယ္ ကြၽန္ေတာ္က ukမွာအဖြားနဲ႔ေနတာအသက္၁၃နွစ္ေလာက္ထဲက မေန႔ကမွကိုရီးယားေျမကိုျပန္လာျဖစ္တာပါ့......
•••••••••••••••••👑••••••••••••••••••••••
အာပါး မေရာက္ေသးဘူးလား....
ေရာက္ပီေလ သားေလးရဲ႕ဆင္းကားေပၚက သားအာပါးေနာက္လိုက္လို႔မရဘူး ဟိုအပင္ရိပ္ေလးမွာထိုင္က်န္ခဲ့ေနာ္ .....
ဟုတ္..
ကြၽန္ေတာ္အရိပ္ေလးမွာထိုင္ေနခ်ိန္ အာပါးကိုရဲေဘာ္ေတြအေလးျပဳလို႔ေအာ္လိုက္ခ်ိန္ ၾကည့္မိေတာ့ လူေတြအမ်ားႀကီးၾကား ထင္းေနေအာင္ေပၚေနေသာလူတစ္ေယာက္ ေခ်ာရက္လိုက္တာခမ်ားရယ္ ကင္ဂြၽန္ေျမာင္ေလး ေႂကြလြန္းလို႔ မူးလဲခ်င္သလိုေတြပါျဖစ္လာတာ......
ကြၽန္ေတာ္လည္းသူ႔ကို႔႔ၾကည့္ေန႔မိတာအခ်ိန္ေတြဘယ္လိုကုန္သြားတယ္ေတာင္မသိ.....
သားေလး ပ်င္းေနပီလား လာအာပါးနဲ႔ရံုးေပၚသြားရေအာင္....
သာ ဒီနားေလ်ွာက္ၾကည့္လို႔မရဘူးလား အာပါး.....