Ufffff! Mám pátek 13. za sebou! Jaký blahý pocit! Konečně žádné trapasy a blbosti, co se vždy mohou stát jen mě! Konečně normálka! pomyslela jsem si, když jsem vstávala v sobotu z postele a šla jsem na snídani. Bylo zataženo, a hlásili bouřku.
8:45: „Ahoj mami!" řekla jsem, když jsem vešla do kuchyně. Mamka dělala k snídani palačinky. „Mňam!" řekla jsem, když jsem ucítila tu slastnou vůni, co se linula z maminčiny pánve. „To bude dobota!" knikla jsem a vzala si od mamky čertsvou porci. Zakousla jsem se do jedné palačinky a slastně si pomlaskám. „Hm, to je ale mňamka!"
„To jsem ráda. Odpověděla mamka a přisedla si ke mě.Po té skvělé snídani jsem se odešla umýt do koupelny. Musela jsem ze sebe dostat ty zbytky bahna, co jsem si nedokázala smýt, když jsem přišla z rande celá od bahna. Šlo to špatně, ale za pár minut to bylo dole. Konečně jsem byla zase čistá a mohla jsem se ukázat na veřejnosti.
Mamka mě poslala na nákup. Venku pršelo jako z konve a já jsem se choulila s nákupní taškou v ruce. Pod mojí bundou jsem měla jsen tričko s krátkým rukávem a bylo mi celkem teplo. Nu což, jsem horkokrevná. Koupila jsem 5 jogurtů, jeden bochník chleba a 25 deka šunky. Cestou jsem si žvýkala žvýkačku. Mňam! Melounová! Přišla jsem dom a tam mě přivítala mamka a za zády nesla nějakou krabici, co se nějak divně třásla...